سرور مجازی
zoomit

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال پیشرو در امر نظافت

مقدمه ای جهت آشنایی با شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

در ابتدا باید بدانید که نظافت ساختمان علاوه بر اینکه باعث مرتب شدن و زیبایی آن می‌شود، از بروز بسیاری از بیماری ‌ها نیز جلوگیری خواهد کرد. پس حواستان باشد که حتماً اقدام به تمیز کردن خانه‌های خود در بازه‌های زمانی مختلف کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای این منظور، بهره‌گیری از توانایی افراد خبره و ماهر است. در این خصوص می‌توان به کسانی اشاره کرد که به دلیل بالا رفتن سن یا عدم توانایی، فرصت کافی را برای تمیزی منزل ندارند و باید از شرکت‌های خدماتی کمک بگیرند. یکی از شرکت‌هایی که خدمات مطلوبی را برای این منظور ارائه می‌کند، شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال است.

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

یکی از کارهای مهمی که تمامی افراد در طول سال به انجام آن می ‌پردازند، تمیزکاری منزل و راه پله‌ها است. در واقع بسیاری از افراد به علت مشغله زیاد فرصت کافی را برای انجام این کار ندارند. از این رو، بهره‌گیری از شرکت‌های معتبر خدماتی کمک شایانی در این زمینه به شما می‌کند. که قیمت تمیزی ساختمان و راه پله توسط این شرکت‌ها به موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

آشنایی با عوامل تأثیرگذار بر قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

ازآنجاکه قیمت نظافت منزل و راه پله بستگی به عوامل متعددی دارد، لذا هزینه‌ها برای منازل مختلف متفاوت است. اکنون می خواهیم برای آگاهی بیشتر شما به معرفی این عوامل بپردازیم:

  • متراژ ساختمان

یکی از موارد مهم و اثربخش بر قیمت نظافت ساختمان، میزان متراژ آن است. هرچه مساحت بیشتر باشد، هزینه نیز افزایش می یابد. در حقیقت تعداد اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی و غیره تأثیر فوق‌ العاده‌ ای در تعیین دستمزد نیروهای خدماتی خواهند داشت که باید مد نظر قرار گیرند.

  • تعداد طبقات

با توجه به اینکه زحمت نظافتچی با زیاد بودن تعداد طبقات ساختمان بیشتر می‌‌گردد، لذا هزینه نهایی نیز افزایش می یابد.

  • تمیزی فضاهای داخلی ساختمان

همان‌طورکه می‌دانید، یک سری از فضاهای داخلی ساختمان از جمله پشت بام، راه پله‌ها، نرده‌ها و پاگردها نیاز به تمیزی و نظافت دارند. این موارد بر افزایش نرخ تأثیرگذار هستند. علاوه بر این موارد، اگر نظافت فضاهایی از قبیل لابی و پارکینگ ساختمان نیز مد نظر قرار گیرد، هزینه بیشتر می‌شود.

  • مدت زمان کار نیروهای خدماتی

یکی دیگر از عواملی که در قیمت نظافت منزل نقش مهمی دارد، ساعت کاری نظافتچی است. که انجام تمیزی ساختمان به صورت منظم و در فواصل مشخص باعث کاهش ساعت کاری کارگر و هزینه آن می‌گردد. به‌طور معمول نظافتچی به مدت چهار ساعت به انجام کار می پردازد. ولی در نهایت هزینه نهایی با توجه به حجم کاری و لیست قیمت خدمات ارائه شده توسط شرکت محاسبه می‌شود.

موارد اثربخش دیگر که باید بدانید

یک سری موارد اضافی دیگر برای نظافت: در صورت زیاد بودن شیشه و پنجره‌های منزل، مسلما هزینه نیز افزایش پیدا می‌‌کند. همچنین برای پاک کردن دیوارها، تمیز کردن جاکفشی و شستن پرده‌ها نیز به صورت جداگانه باید هزینه‌ ای به نیروهای خدماتی پرداخت کنید. در این میان، ضد عفونی کردن ساختمان با استفاده از شوینده‌های مخصوص و رسیدگی به باغچه منزل هم نیازمند پرداخت هزینه اضافی است.

رزرو نظافتچی آقا یا خانم: به‌طور کلی یک سری از کارهایی که نیاز به دقت و ظرافت زیادی دارند، باید توسط نظافتچی خانم انجام شوند. این کارها شامل گردگیری، اتو کردن لباس‌ها، تمیز کردن لکه‌ها و موارد دیگر است. اما اگر قصد تمیز کردن پارکینگ، آشپزخانه و راهروها را دارید، نیروی آقا گزینه مناسب تری برای این منظور است. البته بهتر است بدانید که دستمزد نیروی خانم در مقایسه با نیروی آقا کمی بیشتر است.

ابزار و وسایل مورد نیاز جهت پاکیزگی منزل: همان‌طورکه می‌دانید، حمل و نقل تمامی وسایل مخصوص نظافت ساختمان برای نیروهای خدماتی امری دشوار است. بر این اساس، باید قبل از انجام این کار اقدام به خرید وسایل لازم برای تمیزکاری منزل و راه‌ پله ‌ها کنید. ولی در صورتی که موفق به تهیه این لوازم نشوید، باید با شرکت‌های خدماتی هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید. البته این مورد نیز موجب افزایش قیمت می‌شود.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

اهمیت انتخاب شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

یکی از دغدغه‌های افراد جهت نظافت منزل و نظافت راه پله‌ ها، انتخاب یک شرکت یا شخص معتبر است. در بعضی مواقع ممکن است به یک سری تبلیغات دوست و آشنا توجه کنیم و فردی را برای انجام این کار انتخاب نماییم. اگر رضایت کافی را از کار او نداشته باشیم، کسی نیست که پاسخگو باشد یا به تعویض نیرو بپردازد!

ولی زمانی که درخواست یک نیروی نظافتچی خانم یا آقا را از یک شرکت خدماتی معتبر مانند پاک رویال داشته باشیم، در صورت نارضایتی می توانیم به‌راحتی با شرکت در میان بگذاریم. از دیگر مزیت‌هایی که انتخاب شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال دارد، موضوع امنیت است که بسیار مهم تلقی می‌گردد. یقینا شما با انتخاب این شرکت مجاز و معتبر، به نحو مطلوبی می‌توانید از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آورید.

از ویژگی‌های یک نظافتچی خوب برای تمیز کردن منزل و راه پله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– آشنایی کافی با روش استفاده از مواد شوینده مخصوص

– توجه به خواسته‌های صاحب خانه

– برخورد مودبانه و خوشرو بودن

– برخورداری از دانش و تجربه کافی در امر پاکیزگی

– انجام کارها با دقت و مسئولیت پذیری بالا

مواردی که نیاز به استفاده از خدمات شرکت دارند

امروزه شاهد مشغله‌های کاری افراد در جامعه و تغییر در سبک زندگی‌ها می باشیم. به همین دلیل افراد برای صرفه‌جویی در وقت خود تمایل دارند به سراغ افراد کاربلد از شرکت‌های خدماتی بروند. در هر صورت بهتر است از نیروهای نظافتچی جهت پاکیزگی منزل خود در موارد زیر بهره بگیرید:

  • نداشتن فرصت لازم برای تمیز کاری منزل به دلیل مشاغل مختلف
  • عدم توانایی در تمیزی منزل به دلیل بیماری، کهولت سن یا داشتن فرزند کوچک
  • نیاز به استراحت و برنامه‌ریزی برای زمان و انرژی خود
  • نداشتن مهارت لازم در زمینه تمیزی منزل و راه پله
  • قبل از عید و اوایل تابستان که معمولاً زمان جابجایی مستاجران است
  • در صورت داشتن جشن، مهمانی یا مراسم عروسی نیاز به نیروهای خدماتی ضرورت پیدا می‌کند

ویژگی‌های یک شرکت معتبر خدماتی نظافتی

با توجه به مطالبی که بیان کردیم، حتماً به این نتیجه رسیده‌اید که برای نظافت راه پله‌ها و سایر قسمت‌های منزل نیاز است که به سراغ یک شرکت معتبر بروید. بنابراین باید با ویژگی‌های همچین شرکتی آشنایی کامل داشته باشید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • دریافت قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله به میزان مناسب از مشتری
  • دارا بودن مجوز کسب
  • ارائه بهترین خدمات به مشتریان و پاسخگویی سریع به آن‌ها
  • اعزام نظافتچی به همراه معرفی نامه کتبی در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر بعد از درخواست مشتری
  • تضمین خدمات ارائه شده
  • بهره‌گیری از نیروهای خدماتی با تجربه و حرفه ای برای انجام کار

تأثیر پاکیزگی منزل بر سلامت و روحیه انسان

یکی از موارد با اهمیت در زندگی انسان، موضوع تمیزی و نظافت است که رابطه مستقیمی با سلامتی فرد دارد. در بعضی مواقع شاید فرصت لازم را برای انجام این کار به علت مشغله زیاد نداشته باشیم. در چنین مواقعی بهره‌گیری از شرکت‌های خدماتی معتبر سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها می‌شود. طبق تحقیقات به عمل آمده، ورود فرد به خانه نامرتب و کثیف، باعث ایجاد آشفتگی‌های روحی در او می‌شود. از طرفی، اگر شخص وارد یک محیط تمیز شود، احساس آرامش می‌کند. پس می‌توان نتیجه گرفت که یکی از موارد بسیار مهم که بر روحیه انسان تأثیر مثبتی می گذارد، تمیزی منزل و پاکیزگی است.

در حالت کلی یکی از نیازهای اساسی انسان علاوه بر نظافت شخصی، تمیزی محیط زندگی او است. با همه این تفاسیر، باید اهمیت ویژه‌ای برای پاکیزگی ساختمان و راه پله‌ها قائل شد. در واقع اولین مکانی که قبل از ورود به منزل درمعرض دید است، راه پله است. پس تمیزی این بخش از ساختمان اثربخشی فوق‌العاده ای در زیبایی محیط خواهد داشت.

جمع بندی و حرف آخر

در مطالب بالا به عوامل اثربخش بر قیمت نظافت منزل پرداختیم. شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت تمیز کردن ساختمان خود به سایت شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال مراجعه کنید. در اینصورت با رزرو نظافتچی از خدمات بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب بهره‌مند خواهید شد.

یکی از موارد با اهمیت در زندگی انسان، موضوع تمیزی و نظافت است که رابطه مستقیمی با سلامتی فرد دارد

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، انواع خدمات مربوطه را به بهترین نحو ارائه می‌کند. همچنین آمادگی لازم را برای اعزام سریع نیروها به محل مورد نظر شما دارد. دلایلی که این شرکت را از شرکت‌های دیگر خدماتی متمایز می‌گرداند عبارت‌اند از:

– استفاده از مواد شوینده با کیفیت و بسیار مرغوب و ارسال آن‌ها به همراه نظافتچی در صورت توافق شرکت و مشتری

– استفاده از نیروهای آموزش دیده و مطمئن

– ضمانت صد در صدی در حین کار و پس از آن جهت جلب رضایت مشتریان عزیز

– اعتبار شرکت با توجه به دریافت مجوزهای مورد نیاز برای اطمینان خاطر کاربران

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا