سرور مجازی
zoomit

سری اوپو Reno8 در سه‌ مدل با طراحی شبیه Find X5 رسماً معرفی خواهند شد

سری اوپو Reno8 دوشنبه هفته‌ی آینده (۲ خرداد ۱۴۰۱) رسماً معرفی خواهد شد. حالا این دستگاه‌ها در فروشگاه آنلاین اوپو چین فهرست شده‌اند. وب‌سایت رسمی اوپو سه‌ مدل از این گوشی را نشان می‌دهد که شامل Reno8 و Reno8 پرو و Reno8 پرو پلاس است. علاوه‌براین، تصاویر رسمی و باکیفیت هر سه‌ مدل این دستگاه دردسترس قرار گرفته است که طراحی و رنگ‌بندی آن‌ها را نشان می‌دهد.

اوپو Reno8

اوپو Reno8

همان‌طور‌که GSMArena اشاره می‌کند، طراحی پشتی Reno8 پرو پلاس شباهت زیادی به سری Find X5 اوپو دارد. این گوشی از لبه‌های کناری آلومینیومی مسطح بهره می‌برد و گفته می‌شود ضخامتش بدون درنظرگرفتن بیرون‌زدگی دوربین ۷٫۳۴ میلی‌متر است که این دستگاه را به باریک‌ترین گوشی هوشمند سری اوپو Reno تبدیل می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز در پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر تعبیه شده است.

اوپو Reno8 Pro

اوپو Reno8 Pro

با‌‌‌توجه‌‌به تصاویر رسمی منتشر‌شده از سری Reno8 اوپو، طراحی این سه گوشی مشابه یکدیگر است؛ اما مدل Reno8 پرو و Reno8 پرو پلاس از دوربین پشتی چهارگانه و NPU MariSilicon X بهره خواهند برد. علاوه‌براین، حاشیه‌ی نمایشگر این دو مدل از Reno8 استاندارد باریک‌تر است. بریدگی پانچ‌هول جلوی مدل پرو پلاس در مرکز بالای نمایشگر است؛ درحالی‌که این بریدگی در دو مدل دیگر در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالای نمایشگر قرار دارد.

اوپو Reno8 Pro Plus

اوپو Reno8 Pro Plus

اوپو Reno8 و Reno8 پرو در رنگ‌ مشکی و آبی و گرادیانت و مدل پروپلاس به‌جای رنگ گرادیانت در رنگ نقره‌ای دردسترس قرار خواهد گرفت. هر سه گوشی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود Reno8 به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک و Reno8 پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل یک کوالکام و Reno8 پرو پلاس به پردازنده‌ی رده‌بالای دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس مجهز شود.

مقاله‌های مرتبط:

  • اوپو Reno8 Pro احتمالاً با تراشه Dimensity 8100 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد
  • تبلت اوپو Pad Air احتمالاً با نمایشگر ۱۰٫۳ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در چین معرفی خواهد شد

یکی از وبلاگ‌نویسان حوزه‌ی فناوری در چین نیز ویدئو نگاه نزدیک به Reno8 پرو پلاس را منتشر کرده است که طراحی این گوشی را به‌خوبی نشان می‌دهد. درادامه، می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید:

تماشا در آپارات

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا