سرور مجازی
موبایل

افشای تصاویر جعبه گوشی پیکسل ۸ گوگل

افشای تصاویر جعبه گوشی پیکسل ۸ گوگل

سری پیکسل ۸ چهارشنبه شب رسماً معرفی می‌شود؛ حالا چند روز مانده به رونمایی، تصاویری از جعبه این گوشی هم لو رفته است. در تصاویری که از جعبه پیکسل ۸ منتشر شده است، این گوشی با همان طراحی مورد انتظاری که در تصاویر افشایی دیده شده بود، قابل مشاهده است. در قاب عقب این محصول دو دوربین و یک فلش LED قرار می‌گیرد و در این نمونه رنگ خاکستری پیکسل ۸ دیده می‌شود. البته رنگ خود جعبه سفید است.

مشخصات فنی پیکسل ۸
در پشت جعبه توضیحاتی نوشته شده که شامل بخشی از مشخصات فنی این گوشی است. در میان این مشخصات می‌توانیم اشاره به ۵G زیر ۶ گیگاهرتزی، نمایشگر ۶.۲ اینچی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را ببینیم. همچنین ذکر شده است که در این جعبه یک کابل شارژر و یک مبدل Quick Switch وجود دارد. به‌علاوه، می‌توانیم کد مدل این دستگاه را با عبارت G۹BQD ببینیم.

این جعبه مطلب مهم دیگری را به ما نشان نمی‌دهد و تنها می‌توانیم هشتگ TeamPixel را بر روی آن ببینیم. بااین‌حال، در گزارش‌های قبلی تقریباً تمام ویژگی‌ها و مشخصات پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو فاش شده است. پیکسل ۸ یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار خواهد داشت.
 

افشای تصاویر جعبه گوشی پیکسل ۸ گوگل

پیکسل ۸ پرو نیز از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بهره می‌برد و در قاب عقب از دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند. این ماژول شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری است.

هر دو عضو این خانواده به تراشه اختصاصی تنسور G۳ گوگل مجهز می‌شوند و با استاندارد IP۶۸ در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. چهارشنبه شب با دیجیاتو همراه باشید تا با هم به استقبال محصولات جدید این غول دنیای فناوری برویم.

گفتنی است كه گوگل از زمان عرضه‌ اولین پیکسل در سال ۲۰۱۶، هر‌سال یک یا دو پیکسل پرچم‌دار روانه‌ی بازار می‌کند؛ بنابراین، حالا نوبت به عرضه‌ خانواده‌ی پیکسل ۸ در سال ۲۰۲۳ رسیده است. همچنین اینکه وب‌سایت معتبر آلمانی WinFuture پیش‌تر در نوامبر ۲۰۲۲ تأیید کرده بود که پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در راه هستند .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا