سرور مجازی
zoomit

تصاویر واقعی فاش‌شده از وان‌پلاس Ace Pro جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

وان‌پلاس قصد دارد در تاریخ سوم آگوست (۱۲ مرداد ۱۴۰۱) از گوشی هوشمند وان‌پلاس Ace Pro در چین رونمایی کند. همان‌طور که مشخص است، این محصول نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی وان‌پلاس 10T 5G خواهد بود که در همان روز به‌طور جهانی عرضه خواهد شد. رندرهای رسمی این گوشی چند روز قبل دردسترس قرار گرفت که طراحی آن را به ما نشان داد. اکنون تصاویری از وان‌پلاس Ace Pro در دنیای واقعی منتشر شده که مدل مشکی رنگ آن را نشان می‌دهند.

وان پلاس Ace Pro

تصاویر واقعی وان‌پلاس Ace Pro نشان می‌دهد پنل پشتی این دستگاه دارای بافت خاصی خواهد بود. این مورد حاکی از آن است که جنس بدنه‌ی پشتی آن احتمالاً پلی‌کربنات است. ماژول دوربین پشتی دستگاه نیز به سمت‌ لبه‌ی آن خم شده اما مثل وان‌پلاس ۱۰ پرو 5G با فریم آن یکپارچه نمی‌شود.

سیستم دوربین پشتی سه‌گانه‌ی وان‌پلاس Ace Pro شامل یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با لرزش‌گیر اپتیکال، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است و فلش LED را نیز در خود جا داده است. دوربین سلفی این محصول نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

وان پلاس Ace Pro

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان‌پلاس 10T با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال عرضه خواهد شد
  • وان پلاس ایس پرو احتمالاً به‌زودی با ۱۶ گیگابایت رم معرفی می‌شود
  • قیمت گوشی

به گزارش Gizmochina، وان‌پلاس Ace Pro از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس، نسبت تصویر ۲۰:۹، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد. علاوه‌براین دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول بالای صفحه‌نمایش قرار داده خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، قلب تپنده‌ی وان‌پلاس Ace Pro تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود. این دستگاه همچنین اولین مدل وان‌پلاس است که گفته می‌شود به ۱۶ گیگابایت مجهز خواهد شد. این گوشی حداکثر از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره خواهد برد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۵۰ وات اشاره کرد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط‌کاربری سفارشی ColorOS 12.1 عرضه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا