سرور مجازی
zoomit

ابزار جدید یوتیوب تبدیل محتوای طولانی به ویدیوهای کوتاه را آسان‌تر می‌کند

یوتیوب در تلاش است با اضافه کردن ابزار جدیدی به نام Edit into a Short به اپلیکیشن اندروید و iOS خود، تبدیل ویدیوهای طولانی به ویدئوهای کوتاه را برای تولانیدکنندگان محتوا آسان‌تر کند تا بدین‌ترتیب محتوای بیشتری برای رقابت با تیک‌تاک داشته باشد. این ویژگی جدید به سازندگان اجازه می‌دهد حداکثر ۶۰ ثانیه از ویدیوهای خود را انتخاب کرده و کلیپ موردنظر را به‌طور مستقیم از یوتیوب به این ابزار جدید اضافه کنند. در این بخش می‌توان مواردی مثل متن، فیلتر و همچنین ویدیوهایی که با دوربین بخش Shorts ثبت شده‌اند یا ویدئوها و تصاویر دلخواه را اضافه کرد.

یوتیوب در پست معرفی این ویژگی گفت که ویدئو کوتاه، به ویدئویی که از آن بریده شده است پیوند داده می‌شود و بدین‌ترتیب بخش ویدئوهای کوتاه می‌تواند به ابزار تبلیغاتی بسیار عالی برای دیده شدن محتوای اصلی کانال‌ها تبدیل شود و انگیزه‌ای برای غوطه‌ور کردن مخاطبان هنگام استفاده از این پلتفرم ارائه دهد. این شرکت به آزمایش گزینه‌های کسب درآمد از این قابلیت جدید ادامه می‌دهد.

اگر بینندگان از ویدئوهای کوتاه ایجادشده لذت ببرند، بدین‌ترتیب برای مشاهده‌ی ویدئو کامل آن نیازی به مراجعه به کانال اصلی و تلاش برای یافتن ویدئو اصلی نخواهند داشت.

ابزار Edit into a Short

مقاله‌ی مرتبط:

  • تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان و نوجوانان تیک‌تاک را به یوتیوب ترجیح می‌دهند
  • یوتیوب با ترفندهای جعل هویت سازندگان محتوا و ارسال هرزنامه‌ها مقابله می‌کند
  • دانلود از یوتیوب با گوشی

برخلاف ابزارهای دیگر مثل Cut که به شما اجازه می‌دهد پنج ثانیه از یک ویدئو طولانی‌تر را در Shorts استفاده کنید، یا ابزار Clips که ویدئوها را به محتوای مخصوص بخش Shorts تبدیل می‌‌کند، نمی‌توان از ابزار Edit into a Short برای آپلودهای کاربران دیگر بهره گرفت. این ابزار فقط برای ویدئوهای آپلود شده‌ی شما دردسترس است.

یوتیوب از زمانی‌که بخش ویدئوهای کوتاه را در سال ۲۰۲۰ ارائه کرد، تمرکز زیادی روی آن قرار داده است. این پلتفرم سعی دارد صندوقی ایجاد کند که درصورت آپلود ویدئوهای کوتاه، به سازندگان آن‌ها پول پرداخت کند؛ روشی که می‌تواند تولیدکنندگان محتوا را به استفاده از این فرمت جدید تشویق کند. همان‌طور که ورج اشاره می‌کند، این شرکت درواقع کتابخانه‌ی خود را با تبدیل ویدئوهای موجود به محتوای مناسب بخش Shorts کامل‌تر کرده است؛ البته ویدئوهای این بخش باید به حالت عمودی و کمتر از ۶۰ ثانیه فیلم‌برداری شده باشند. این پلتفرم ماه گذشته گفت بیش از ۱٫۵ میلیارد نفر هر ماه از ویدئوهای بخش Shorts بازدید می‌کنند.

یوتیوب در پست معرفی ابزار Edit into a Short به این نکته اشاره دارد که می‌توان با استفاده از آن به محتوای کلاسیک خود جان تازه‌ای دهید و امکان دسترسی افراد بیشتر به محتوای قدیمی‌تر را فراهم کنید. البته قرار نیست ابزار جدید این پلتفرم به‌طور کامل جایگزین نرم‌افزارهای سنتی ویرایش ویدئو شود، اما می‌تواند سازندگان را تشویق کند تا نگاهی به محتوای گذشته‌ی خود داشته باشند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا