سرور مجازی
فضای مجازی

حمله گاو به گاوباز در مسابقه گاوبازی + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله گاو وحشی به یک گاوباز در مسابقات گاوبازی اسپانیا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه این گاوباز به مدت حدود یک دقیقه در حالی که روی زمین افتاده بود در زیر ضربات شاخ این حیوان قرار داشت. با این حال این گاوباز که هویتش مشخص نشده با کمک همکارانش از مرگ گریخت. این اتفاق در فستیوال سالیانه گاوبازی در اسپانیا رخ داد که تاکنون با گذشت تنها ۲۴ ساعت از آغاز آن سه نفر جان خود را از ست داده اند.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه‌ای را که این گاوباز روی زمین در مقابل گاو خشمگین قرار می‌گیرد نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این مرد روی زمین افتاده این حیوان با شاخ خود ضربات پیاپیرا به بدن گاوباز وارد می‌کند. این در حالی است که این ضربات مرگبار با فاصله کمی به سر و شکم گاوباز اصابت نمی‌کند. سایر گاوبازان با دیدن این صحنه به کمک وی آمده و سعی می‌کنند با پرت کردن حواس گاو این گاوباز را نجات دهند. در ادامه گاو، گاوباز را رها کرده و به تعقیب یکی دیگر از گاوبازان می‌پردازد. گاوباز زخمی که روی زمین دراز کشیده در این لحظه موفق به فرار می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

بنا به گزارش رسانه‌های محلی اسپانیا این گاوباز در حالی که دچار جراحت و کبودی در چندین ناحیه از بدن شده بود به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت. این اتفاق بعدازظهر روز پنجشنبه و در فستیوال سالیانه گاوبازی در کازابلانکا در نزدیکی بنیدورم رخ داد.

هشدار: این ویدئو شامل صحنه هایی است که ممکن است برای برخی مناسب نباشد

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا