سرور مجازی
zoomit

سونی ماه آینده کاور آبی، ارغوانی و صورتی برای پلی استیشن 5 عرضه می‌کند

براساس گزارش ورج، سونی در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) سه کاور جدید به رنگ آبی و ارغوانی و صورتی برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌کند؛ بااین‌حال، پیش‌فروش این کاورها از همین‌حالا آغاز شده است. سه کاور رنگی جدید پلی استیشن 5 در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ دردسترس قرار می‌گیرند.

در ماه‌های اخیر، سونی به تدریج لوازم جانبی متنوعی برای PS5 عرضه کرده است تا به گیمرها اجازه دهد کنسول خود را شخصی‌سازی کنند. روند عرضه‌ی این لوازم جانبی با معرفی کاور در اواخر سال گذشته‌ی میلادی آغاز شد. در آن زمان، تنوع زیادی از رنگ‌ها به‌نمایش درآمد؛ اما تاکنون فقط کاورهای مشکی و قرمز عرضه شده‌اند. سونی مدل آبی و صورتی و ارغوانی کنترلر دوال‌سنس را نیز روانه‌ی بازار کرده است.

نصب‌کردن کاور پلی استیشن 5 بسیار ساده است. گیمرها درصورت تمایل می‌توانند کاورهای مختلف را باهم ترکیب کنند. البته با درنظرگرفتن قیمت ۵۵ دلاری هر کاور، شاید ترکیب‌کردن آن‌ها ایده‌ی چندان هوشمندانه‌ای نباشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • رونمایی سونی از کاورهای رنگی برای پلی استیشن 5

سال گذشته، سونی تهدید کرد که علیه Dbrand اقدام قانونی انجام می‌دهد. این شرکت که در حوزه‌ی تولید لوازم جانبی دستگاه‌های الکترونیکی فعالیت می‌کند، سال گذشته کاور مشکی برای پلی استیشن 5 عرضه کرد. Dbrand فروش آن کاور مشکی را متوقف کرد و مدتی بعد کاور دیگری با طراحی متفاوت به‌نمایش گذاشت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا