سرور مجازی
فضای مجازی

رکود اقتصادی آمریکا باعث کاهش درآمد متا شد

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا پلتفرمز، دیروز درباره درآمد سه ماهه دوم این شرکت گفت: به نظر می‌رسد رکود اقتصادی به تبلیغات دیجیتال نیز آسیب رسانده، بنابراین این شرکت (شرکت مادر فیسبوک) باید با کمترین هزینه، کار‌های بیشتری انجام دهد.

این اظهارات پس از آن منتشر شد که متا، که شبکه‌های اجتماعی وابسته به تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام را اداره می‌کند، درآمد سه ماهه دوم خود که کمتر از برآورد‌های تحلیلگران بود، را اعلام کرد.

زاکربرگ در کنفرانسی تلفنی با تحلیلگران گفت: روند‌های تعامل در فیسبوک عموما قوی‌تر از آن چیزی است که ما پیش‌بینی می‌کردیم و رشد قوی ریلز (Reels) همچنان به تعامل در فیس‌بوک و اینستاگرام ادامه می‌دهد. با این حال، به نظر می‌رسد که ما وارد یک رکود اقتصادی شده ایم که تأثیر گسترده‌ای بر تجارت تبلیغات دیجیتال خواهد داشت. پیش‌بینی اینکه این چرخه‌ها چقدر عمیق یا چقدر طولانی خواهند بود، همیشه سخت است، اما می‌توانم بگویم که وضعیت بدتر از بازه قبل به نظر می‌رسد.

زاکربرگ

زاکربرگ گفت: برنامه ما کاهش مداوم رشد تعداد کارمندان در سال آینده است. بسیاری از تیم‌ها کوچک می‌شوند تا بتوانیم انرژی را به سایر بخش‌های داخل شرکت منتقل کنیم و من می‌خواهم به رهبرانمان توانایی تصمیم گیری در این زمینه را بدهم.

جروم پاول رئیس فدرال رزرو بعد از افزایش نرخ پایه فدرال رزرو آمریکا گفت که رشد هزینه مصرف کننده به طور معنی داری کند شده است.


بیشتر بخوانید

  • تصمیم هوشمندانه بنیانگذار هوآوی برای بی تأثیر کردن تحریم آمریکا

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا