سرور مجازی
سخت افزار

تازه‌ترین اخبار و شایعات درباره ایرپاد 4

تازه‌ترین اخبار و شایعات درباره ایرپاد 4

اپل نزدیک به دو سال پیش نسل سوم ایرپادها را معرفی کرد و سؤالاتی را در مورد آنچه این شرکت ممکن است برای نسخه چهارم این دستگاه در نظر داشته باشد ایجاد کرد.
 
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از مک‌رومرز، طراحی ایرپادهای اولیه تا دو نسل بدون تغییر ماند، از اینرو طراحی جدیدی که با نسل سوم در سال 2021 معرفی شد احتمالاً با نسخه چهارم این دستگاه نیز همراه خواهد بود. هنوز حداقل هفت ویژگی جدید قابل قبول وجود دارد که به نظر می‌رسد به احتمال زیاد به نسل بعدی ایرپادها بیایند.
 
بسیاری از تغییرات و بهبودهایی که با ایرپادهای نسل سوم ارائه شد، از نسل اول ایرپاد پرو سرچشمه گرفته بود. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که بسیاری از به‌روزرسانی‌هایی که برای ایرپادهای نسل چهارم ارائه می‌شوند نشات گرفته از نسل دوم ایرپاد پرو هستند.
 
تراشه H2
یکی از جنبه‌های کلیدی که ایرپادهای نسل بعدی را احتمالاً از نسل دوم ایرپاد پرو متمایز خواهد کرد تراشه H2 است. نسل‌های دوم و سوم ایرپادها در حال حاضر دارای تراشه H1 هستند.
 
اپل می‌گوید تراشه H2 هنگامی که با یک درایور صوتی جدید با اعوجاج کم و تقویت‌کننده سفارشی در ایرپادهای پرو جفت می‌شود، «تجربه آکوستیک استثنایی» را ارائه می‌کند. ایرپادهای پرو باس غنی‌تر و صدای شفاف‌تری را در طیف وسیع‌تری از فرکانس‌ها ارائه می‌کنند که بخشی از آن به دلیل پیشرفت‌های صوتی محاسباتی توسط تراشه H2 است، بنابراین به نظر می‌رسد پیشرفت‌های مشابهی در نسل چهارم ایرپادها وجود داشته باشد.
 
همچنین به لطف تراشه H2، ممکن است بهبودهایی در «صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده»، جفت‌سازی سریع‌تر و سوئیچینگ دستگاه و اطلاعات پایدار باتری حاصل شود.

 

تازه‌ترین اخبار و شایعات درباره ایرپاد 4

بلوتوث 5.3
در ایرپاد پرو، تراشه H2 مجهز به بلوتوث 5.3 است. بسیاری از محصولات اپل اکنون دارای بلوتوث 5.3 هستند، بنابراین ایرپادهای نسل چهارم به احتمال زیاد این ارتقا را دریافت خواهند کرد. بلوتوث 5.3 اتصال سریع‌تر و مطمئن‌تری را با لوازم جانبی بلوتوث ارائه می‌دهد و همچنین راندمان انرژی را بهبود می‌بخشد که می‌تواند به افزایش دوام باتری کمک کند.
 
کنترل‌های صدا
همچنین این امکان وجود دارد که ایرپادها به کنترل‌های ولوم لمسی مانند ایرپاد پرو مجهز شوند. برای کم یا زیاد کردن صدا، کافیست کاربر انگشت شست خود را روی بدنه ایرپاد قرار دهد و از انگشت اشاره خود برای کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین روی قسمت کوچک کنترل لمسی استفاده کنند.
 
البته، اپل ممکن است کنترل‌های صدای تعبیه شده روی دستگاه را به‌عنوان یک قابلیت پیشرفته برای ایرپاد پرو و ایرپاد مکس محفوظ بدارد، و به این ترتیب ایرپادهای نسل چهارم همچنان ممکن است فاقد این قابلیت بمانند.
 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا