سرور مجازی
zoomit

هواوی MateBook X Pro 2022 با تراشه‌های AlderLake P و نمایشگر لمسی ۱۴٫۲ اینچ معرفی شد

هواوی لپ‌تاپ MateBook X Pro را رسماً معرفی کرد. این محصول از جدیدترین تراشه‌های سری Alder Lake P بهره می‌برد و اکنون با بدنه‌ی منیزیمی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت که نسبت به مدل استاندارد آلومینیومی آن، ارتقا جذابی محسوب می‌شود. این دستگاه در دو رنگ عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها خاکستری و دیگری آبی است.

میت‌بوک X پرو با رم ۱۶ گیگابایت و حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود که برای بیشتر کارهای اداری گزینه‌ی ایدئالی محسوب می‌شود. این محصول مناسب بارهای کاری سنگین نیست و به‌دلیل بهره گرفتن از گرافیک Iris Xe اینتل، نمی‌توان بازی‌های گرافیکی را با نرخ‌فریم و سرعت بالا را روی آن اجرا کرد.

لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2022

به گزارش DigitalTrends، لپ‌تاپ MateBook X Pro هواوی از نمایشگر ۱۴٫۲ اینچی لمسی بهره می‌برد و روشنایی آن حداکثر به ۵۰۰ نیت می‌رسد. این صفحه‌نمایش همچنین از نرخ نوسازی تا ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن برای کار با برگه‌های اکسل، ویرایش تصاویر و تماشای ویدئو مناسب است. این دستگاه وضوح 3K را ارائه می‌دهد و به درگاه‌های تاندربولت ۴ و USB C مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۲ اشاره کرد. بدنه‌ی سبک و باریک میت‌بوک X پرو درکنار سخت‌افزار مناسب، آن را به دستگاهی کارآمد با قابلیت‌ حمل‌بالا تبدیل کرده است.

تماشا در آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

  • تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل HarmonyOS 2 هواوی به ۳۰۰ میلیون رسید
  • تلویزیون هوشمند غول‌پیکر S86 Pro هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 معرفی شد

میت‌بوک X پرو جدید همچنین از فن دوگانه و سیستم خنک‌کننده بهره می‌برد که به بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد. این دستگاه به ۶ بلندگو و چهار میکروفون مجهز شده است و از ورودی صدای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز مشخص نیست آیا میت‌بوک X پرو جدید در بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد یا خیر. مدل آلومینیومی مجهز به تراشه‌ی Core i5 1240P با قیمتی درحدود ۱۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد و رده‌بالاترین نسخه‌ی آن با پردازنده‌ی Core i7 1260P و بدنه‌ی منیزیمی با برچسب ۱۹۲۲ دلاری دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

مشخصاتلپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022
پردازنده

تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل AlderLake P Core i5 1240P/ Core i7 1260P

گرافیکگرافیک یک‌پارچه Intel® Iris® Xe

رم۱۶ گیگابایت

ذخیره‌سازییک ترابایت NVMe PCIe SSD

نمایشگر

۱۴٫۲ اینچی لمسی با وضوح ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ پیکسل

وزن۱٫۲۶ کیلوگرم

نرخ نوسازی

۹۰ هرتز

صوتی

بلندگوی ۶ گانه به همراه ۴ میکروفون

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا