سرور مجازی
zoomit

تبلت هواوی MatePad Pro 11 با نمایشگر OLED در دونسخه Snapdragon 870 و 888 معرفی شد

براساس اطلاعاتی که هواوی ارائه کرده است، میت‌پد پرو ۱۱ در چهار رنگ آبی، سفید، مشکی و سفید-طلایی به‌فروش می‌رسد. این تبلت ۴۴۹ گرم وزن دارد و ضخامت آن فقط ۵٫۹ میلی‌متر است.

هواوی MatePad Pro 11 از صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی OLED بهره می‌برد از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر ۶۰۰ نیت است و می‌تواند ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد. این صفحه‌نمایش همچنین گواهی TUV Rheinland Global Eye Protection 3.0 را دارد که به ایجاد تجربه‌ی بهتر هنگام تماشای محتوا و همچنین محافظت از چشم کاربر کمک می‌کند.

هواوی میت پد پرو ۱۱

تبلت میت‌پد پرو ۱۱ در دو نسخه با تراشه‌ی Snapdragon 870 و Snapdragon 888 عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند مطابق نیاز پردازشی خود، یکی را انتخاب کنند. این دو مدل از باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند و سرعت شارژ آن‌ها به‌ترتیب ۴۰ و ۶۶ وات است.

از دیگر مشخصات MatePad Pro 11 هواوی می‌توان به ۶ بلندگوی آن اشاره کرد که هنگام پخش محتوا و بازی، تجربه‌ی صوتی لذت‌بخشی ارائه خواهد داد. از سوی دیگر، این محصول از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت انتقال داده آن به ۵٫۲ گیگابیت برثانیه می‌رسد.

میت‌پد پرو ۱۱ از دوربین پشتی دوگانه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره می‌برد که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است. در جلوی این دستگاه نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار داده شده است که می‌توان از آن برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی استفاده کرد.

هواوی میت پد پرو ۱۱

مقاله‌ی مرتبط:

  • تلویزیون هوشمند غول‌پیکر S86 Pro هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 معرفی شد
  • هواوی ویژگی‌های اصلی شبکه 5.5G را معرفی کرد

تبلت جدید هواوی از صفحه‌کلید نیز پشتیبانی می‌کند. درواقع اتصال کیبورد به این دستگاه ازطریق آهنرباهای تعبیه‌شده در آن امکان‌پذیر شده است. این محصول همچنین از قلم هواوی پشتیبانی می‌کند. شایان‌ذکر است نرخ تأخیر این قلم به کم‌تر از ۲ میلی‌ثانیه رسیده است که باعث می‌شود تجربه‌ای نزدیک‌تر به تجربه‌ی نوشتن با خودکار یا مداد معمولی ارائه دهد.

هواوی MatePad Pro 11 با بهره گرفتن از موتور PC App به شما اجازه می‌دهد ازطریق ویژگی‌های کنترل از راه‌دور هوشمند، برنامه‌های رایانه‌های شخصی را به‌طور مستقیم روی این محصول تجربه کنید. قیمت مدل‌های مختلف این دستگاه به‌شرح زیر است:

  • مدل اسنپدراگون ۸۷۰ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت + وای فای: ۴۹۰ دلار
  • مدل اسنپدراگون ۸۷۰ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت + وای فای: ۵۶۴ دلار
  • مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت + وای فای: ۵۳۴ دلار
  • مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت + وای فای: ۶۰۸ دلار
  • مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۱۲ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت + وای فای: ۷۸۶ دلار
  • مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت + LTE قیمت: ۷۵۷ دلار
  • مدل اسنپدراگون ۸۸۸ – رم ۱۲ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱‍۲ گیگابایت + LTE + قلم و صفحه‌کلید قیمت: ۱۱۱۳ دلار

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا