سرور مجازی
موبایل

عکس جدید درزکرده از گلکسی S24 سامسونگ

عکس جدید درزکرده از گلکسی S24 سامسونگ

گوشی رده ممتاز سال آینده سامسونگ احتمالاٌ اضلاع صاف‌تر و لبه‌های فلزی داشته باشد.
 
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از سی‌نت، عکس درزکرده جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 24 ظاهراً این گوشی آینده را با رندرهای کامل 360 درجه نشان می‌دهد و گویای آن است که گوشی بعدی سامسونگ در زمان عرضه در اوایل سال 2024، لبه‌های گردشده مدل‌های قبلی خود را نخواهد داشت تا ظاهری صاف داشته باشد.
 
اولین مورد از سری افشاگری‌های منتشر شده توسط افشاگر استیو مک‌فلای، با اکانت OnLeaks، با همکاری وب‌سایت SmartPrix، رندر 360 درجه‌ای از آنچه ادعا می‌شود طراحی گلکسی S24 است را نشان می‌دهد. این رندر مطمئناً از پشت شبیه یک گوشی گلکسی به نظر می‌رسد، به خصوص که این طراحی جدیدترین گلکسی اس 23 را با سه دوربین پشتی که به صورت عمودی تراز شده‌اند بدون هیچ بلوک دوربینی که آن را احاطه کرده باشد نشان می‌دهد.
 

عکس جدید درزکرده از گلکسی S24 سامسونگ

این رندر همچنین یک انتخاب طراحی خاص را نشان می‌دهد: کناره‌های فلزی، که باعث می‌شود S24 ظاهری بسیار شبیه کناره‌های فلزی و صاف آیفون‌های اخیر باشد، برخلاف رنگی بودن کناره‌های گلکسی S23 که با قاب پشتی آن مطابقت دارد.
 
اما اکانت SmartPrix خاطرنشان می‌کند که این رندر یک آنتن فوق‌باندپهن (UWB) را در کناره این گوشی نشان می‌دهد، که به‌طور محسوسی در قسمت بیرونی گلکسی S24 ظاهر می‌شود نه مانند گوشی‌های قبلی گلکسی در داخل گوشی.
 
سوای اینها، پرچمدار جدید سامسونگ ممکن است بسیار شبیه به نسل قبلی خود باشد و SmartPrix مدعیست که ابعاد گلکسی اس24 (147 × 70.5 × 7.6 میلی‌متر) تقریباً با ابعاد گلکسی اس23 (146.3 × 70.9 × 7.6 میلی‌متر) یکسان باشد. به همین ترتیب، تنها پیش‌بینی مشخصات دیگر مربوط به نمایشگر 6.1 اینچی امولد با نرخ رفرش 120 هرتز است — که آن هم تا حد زیادی نسبت به نسل قبلی خود تغییری نکرده است.
 
اکانت McFly نیز رندرهایی را برای Samsung Galaxy S24 Plus با همکاری وبسایت GizNext فاش کرد، که بسیار شبیه به سایر رندرهای S24 بود — و باز هم، نمای فلزی را در قاب کناری نشان می‌دهد. این تصویر ادعایی از اس24 پلاس همچنین به ابعاد احتمالی (158.5 × 75.9 × 7.75 میلی‌متر) اشاره کرد که تقریباً مشابه اس23 پلاس سال گذشته (157.7 × 76.2 × 7.6 میلی‌متر) است.
 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا