سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات با حکم وزیر ارتباطات منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، «محسن نادری‌منش»، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

در دوره حضور آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات، «امیر ناظمی» به عنوان رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران که زیرمجموعه وزارت ارتباطات است فعالیت می‌کرد. اما با اتمام دوره ماموریت وی و خروج از این سازمان، براساس شنیده‌های دیجیاتو اکنون با حکم وزیر ارتباطات، سرپرست این سازمان تعیین شده است.

در حکم «عیسی زارع‌پور» برای نادری‌منش به عنوان سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات این طور آمده است:

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به موجب این حکم جناب عالی را به استناد ماده های ۱۶ و ۱۵ اساسنامه به سمت «سرپرست سازمان فناوری اطلاعات ایران» منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سر لوحه کار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه برای تحقق اهداف «دولت مردمی، ایران قوی» موفق باشید.»

لازم به ذکر است نادری‌منش از آذر سال ۹۷ به عنوان عضو هیئت عامل این سازمان مشغول به کار بوده است. همچنین ریاست هیئت مدیره اندیشگاه آتی نگار و نایب رئیسی هیئت مدیره زیست فناور دارویی نادری از دیگر سوابق اجرایی وی است.

وزیر ارتباطات روز گذشته نیز در حکمی، امیری را به سمت رئیس کل حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.پیش از این محمدرضا فنایی عهده‌دار این مسئولیت بود.

ریاست سازمان فناوری اطلاعات، سازمان و پژوهشگاه فضایی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، مدیرعامل پست بانک، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات و رئیس پژوهشگاه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله پست‌هایی هستند که توسط وزیر ارتباطات منصوب می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا