سرور مجازی
zoomit

قیمت احتمالی گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ فاش شد

زمان زیادی تا برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ باقی نمانده و پیش‌بینی می‌شود که این شرکت محصولات مختلفی ازجمله گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو و گلکسی بادز ۲ پرو را معرفی کند. گلکسی بادز جدید جانشین نسل اول گلکسی بادز پرو می‌شود که ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شد. امروز براساس گزارش جدید 9to5google، قیمت احتمالی گلکسی بادز ۲ پرو آینده در بازار ایالات متحده منتشر شده است.

گفته می‌شود که این هدفون ‌بی‌سیم ۲۲۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که افزایش درخورتوجهی نسبت به نسل قبلی را نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ سخت‌افزار اصلی را نیز بهبود بخشیده یا خیر. این نشریه به نقل از منابع اعلام کرد که شرکت کره جنوبی صدای ۲۴ بیتی را به هدفون اضافه خواهد کرد.

هدفون‌های سامسونگ در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب بوده‌اند؛ اما امسال شاید رقابت سختی با Pixel Buds Pro جدید داشته باشد که اخیراً با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شده است. جدیدترین Pixel Buds برترین هدفون‌ گوگل تا به امروز محسوب می‌شود و از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، اتصال چند دستگاه و حالت شفافیت (transparency mode) بهره می‌برد.

رندر گلکسی بادز ۲ پرو

مقاله‌ی مرتبط:

  • طراحی گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ نسبت به نسل قبلی آن تغییر محسوسی نخواهد داشت

چندی پیش رندرهایی از گلکسی بادز آینده منتشر شد که طراحی این هدفون را به‌نمایش گذاشت. براساس رندرها، طراحی گلکسی بادز ۲ پرو تقریباً شبیه به نسل قبلی، یعنی بادز پرو خواهد بود. از سوی دیگر، طبق شایعات، این هدفون در رنگ جدید Bora Purple دردسترس خواهد بود. گفتنی است که سامسونگ چند روز پیش از رنگ مذکور برای گلکسی S22‌ رونمایی کرد و قصد دارد تا پایان سال از آن رنگ در دستگاه‌های گلکسی بیشتری استفاده کند.

همان‌طور که گفته شد، گلکسی بادز ۲ پرو احتمالاً در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ پرده‌برداری می‌شود. انتظار می‌رود طی روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره‌ی آن دردسترس قرار بگیرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا