سرور مجازی
فضای مجازی

لحظه حمله کوسه به غواص + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش شانسی محض غواص جوان در مواجهه با یک کوسه سفید بزرگ را به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش دیلی میل، ” جیمی پارتینگتون” در حال شنا در داخل یک قفس در اقیانوس آرام بود که مورد حمله این جانور قرار گرفت. ویدئویی که از زیر آب تهیه شده نشان می‌دهد که این غواص چقدر خوش شانس بوده که توانسته از این حمله جان سالم به در ببرد.

بنا به این گزارش جیمی در داخل این قفس کوچک در اقیانوس آرام شناور بود که این اتفاق رخ داد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این جانور ۱۶ فوتی با سرعت زیاد از پایین به بالا به سمت قفس جیمی حمله ور شده و با گرفتن قفس در میان آرواره‌های مرگبار خود سعی می‌کند تا وی را به اعماق اقیانوس بکشد. در حالی که پس از این حمله، بخشی از قفس به سمت اعماق اقیانوس حرکت می‌کند جیمی این فرصت را پیدا می‌کند تا خود را به بالای باقیمانده قفس برساند.


بیشتر بخوانید

  • حمله گاو به گاوباز در مسابقه گاوبازی + فیلم

در ادامه در حالی که جیمی در محاصره کوسه قرار گرفته تصمیم می‌گیرد به داخل آب پریده و با شناکردن سریع به قایق برگردد. در این حادثه به جیمی آسیب جدی وارد نشد.

گفتنی است؛ کوسه‌های سفید اغلب به عنوان حمله کنندگان به انسان بویژه موج سواران شناخته می‌شوند. بنا به گفته کارشناسان این احتمالا به این دلیل است که آن‌ها اغلب تخته‌های موج سواری را با موجودات دریایی مانند فوک‌ها اشتباه می‌گیرند. وزن کوسه‌های سفید ۲.۵ تن یا بیشتر است؛ وزن تقریبی یک خودرو و در میان انواع کوسه ها، سفید‌های بزرگ ترسناک‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا