سرور مجازی
zoomit

تلویزیون هوشمند غول‌پیکر S86 Pro هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 معرفی شد

هواوی تلویزیون فوق‌العاده بزرگ خود موسوم به S86 Pro را معرفی کرد. این محصول با نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت یعنی HarmonyOS 3.0 عرضه می‌شود. از ویژگی‌های مهم این تلویزیون می‌توان به پوشش ضدتابش AG آن اشاره کرد؛ قابلیتی که می‌تواند میزان بازتاب نور روی صفحه را کاهش دهد.

تلویزیون غول‌پیکر جدید ۸۶ اینچی هواوی به موتور افزایش کیفیت تصویر این شرکت به نام هونگهو (Honghu) مجهز شده و از فناوری MEMC برای نمایش محتوا با جزئیات بالا پشتیبانی می‌کند. S86 Pro از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، افزایش کنتراست پویا، HDR زنده، پردازش تصویر با وضوح بالا و فناوری‌های مهم دیگر بهره می‌برد.

تلویزیون هوشمند S86 Pro هواوی

تلویزیون S86 Pro هواوی به چهار بلندگوی ۱۰ واتی با دو توییتر مجهز شده است که به‌ گفته‌ی این شرکت ازنظر عملکرد بیس و کیفیت صدا، تجربه‌ی صوتی لذت‌بخشی ارائه می‌دهد. علاوه‌براین می‌توانید شبکه‌ی این محصول را به‌صورت بی‌سیم به چهار بلندگوی Sound X متصل کنید.

شایان‌ ذکر است تلویزیون هوشمند جدید هواوی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 را اجرا می‌کند و به‌همین دلیل می‌توان آن را به‌راحتی با گوشی‌های مجهز به این پلتفرم متصل کرد. کاربران می‌توانند با ارتباط میان گوشی هوشمند و این تلویزیون به عملکردهایی مثل اشتراک‌گذاری محتوا و کنترل همه‌ی اکوسیستم‌های مبنی‌بر گوشی‌های هوشمند دسترسی داشته باشند.

تلویزیون هوشمند S86 Pro هواوی

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی ویژگی‌های اصلی شبکه 5.5G را معرفی کرد
  • ویدیوی‌ رسمی هواوی از ویجت‌های جدید، پوسته‌های هوشمند و بهبودهای امنیتی HarmonyOS 3.0 خبر می‌دهد

تلویزیون S86 Pro با قیمت ۱۳۹۹۹ یوان (حدود ۲۰۸۰ دلار) به‌فروش می‌رسد. البته هواوی سه مدل دیگر به‌نام‌های S65، S55 و S75 را نیز معرفی کرده که همگی به تراشه‌ی چهارهسته‌ای، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده‌اند. قیمت S55 و S65 به‌ترتیب ۴۸۹ و ۶۳۸ دلار تعیین شده است. البته قیمت مدل S75 هنوز دردسترس نیست.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا