سرور مجازی
فضای مجازی

پشه کشته شده روی دیوار، دزد را به دام انداخت!

یک پشه پر از خون له شده روی دیوار آپارتمانی در چین به کارآگاهان پلیس کمک کرد تا جنایتکار مرموز را دستگیر کنند. اگرچه این داستان به یک فیلم جنایی شباهت دارد، اما بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین بازرسان پلیس موفق شدند با تجزیه و تحلیل لکه خون به جا مانده از یک پشه له شده روی دیوار، سارق را به دست عدالت بسپارند.

پلیس هنگام بررسی صحنه جنایت در یک آپارتمان بلندمرتبه که مورد سرقت قرار گرفته بود متوجه شد که سارق با بالارفتن از بالکن به داخل خانه وارد شده است. بازرسان پلیس پس از یافتن لکه خون باقی مانده از یک پشه له شده روی دیوار احتمال دادند که سارق شب را در محل سرقت سپری کرده است؛ بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند روی لکه خون، آزمایش DNA انجام دهند.


بیشتر بخوانید

  • مردی که ۴۱ سال خودش را به عنوان پسر یک خانواده جا زد

بنا به گزارش گلوبال تایمز، طبق بررسی‌های پلیس، باقیمانده رشته فرنگی و تخم مرغ پخته شده در آشپزخانه، پتو و بالش‌هایی که از کمد برداشته و روی تخته گذاشته شده بودند و همچنین عود‌های سوازنده شده همگی سرنخ‌هایی بودند که هر شخصی که وارد آپارتمان شده مدتی را در آنجا گذرانده است؛ بنابراین وقتی یک پشه مرده و دو لکه خون را روی دویار‌ها دیدند به این نتیجه رسیدند که خون برجای مانده ارزش تجزیه و تحلیل دارد.

دستگیری سارق

آزمایشات DNA نشان داد که خون متعلق به شخصی با نام ” چای ” است که سابقه کیفری زیادی دارد. ۱۹ روز پس از سرقت، چای برای بازجویی به اداره پلیس آورده شد و به سرقت در این آپارتمان و همچنین ارتکاب سه فقره سرقت دیگر که در آن‌ها مظنون بود اعتراف کرد.

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا