سرور مجازی
رمز ارز

رستوران بزرگ شیبا اینو به زودی افتتاح می‌شود!‌

رستوران بزرگ شیبا اینو به زودی افتتاح می‌شود!‌

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم ردیابی Whale Alert، در ۲۴ ساعت گذشته، یک نهنگ ناشناس بیش از ۴٫۵ تریلیون توکن شیبا اینو (SHIB) به ارزش تقریبی ۳۲٫۴ میلیون دلار را به کیف پول دیگری منتقل کرد. با توجه به جزئیات فاش‌شده توسط تیم Etherscan، کیف پول فرستنده همان روز پیش ایجاد شد و تنها چند تراکنش داشت.
در همین حال، رستوران زنجیره‌ای Welly و شریک شیباریوم، در توییتی اشاره کرده که افتتاحیه رستوران بزرگ آن که با SHIB یکپارچه شده، به زودی و تا پایان این ماه انجام خواهد شد. تقریباً ۱۰ روز پیش، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، نیز یک توییت افتخارآمیز درباره Welly و راه‌اندازی مجدد آن منتشر کرده بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

رستوران Welly برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ با شیبا اینو وارد همکاری شد. به دنبال راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیباریوم، Welly اعلام کرد که قصد دارد این شبکه را ادغام کند. این تیم همچنین در نظر دارد که برای گسترش حضور خود، رستوران‌هایی را در مکان‌های جدید افتتاح کند.
رستوران بزرگ شیبا اینو به زودی افتتاح می‌شود!‌شبکه بلاکچین شیباریوم به صورت رسمی در اواسط آگوست امسال راه‌اندازی شد. در کمتر از دو ماه پس از راه‌اندازی، شیباریوم توانسته به نقاط عطف قابل‌توجهی در بخش‌های کلیدی، یعنی تعداد کل تراکنش‌ها، کیف پول‌های متصل و بلاک‌های استخراج‌شده دست یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا