سرور مجازی
فضای مجازی

اشتباه گرفتن موتورسیکلت با مینی بوس! + فیلم

پس از آنکه خبر سوارکردن ۲۷ مسافر در یک سه چرخه (ریکشا) در منطقه فاتحپور ایالت اوتار پرادش هند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد اکنون سوارکردن ۷ مسافر روی یک دوچرخه (موتورسیکلت) خبرساز شده است.

بنا به گزارش سیاست دیلی، پلیس شهر “اوریا ” هند، پدری را که هفت فرزند خود را سوار بر موتورسیکلتش کرده بود متوقف کرد. این مرد با همه فرزندانش در حال رفتن به یک بستنی فروشی بود که در میانه مسیر توسط پلیس متوقف شد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی تهیه شده در حالی که این مرد به همراه فرزندانش در احاطه ماموران پلیس و شاهدان عینی هستند دیده می‌شوند. در این ویدئو این مرد از کلاه ایمنی نیز استفاده نکرده است.

این راننده که هویتش اعلام نشده به پلیس گفت مسافرکشی نمی‌کند و فقط قصد بردن فرزندانش به بستنی فروشی را داشته است. با این حال پلیس ضمن جریمه این راننده از وی خواست تا دیگر چنین قانون شکنی‌ای را تکرار نکند.


بیشتر بخوانید

  • گرفتن کودک سقوط کرده از طبقه پنجم + فیلم

این ویدئو توسط یک کاربر در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از این مرد به خاطر به خطرانداختن جان فرزندانش انتقاد کردند. یکی از کاربران نوشت: «واقعا یک بستنی چقدر ارزش دارد که این مرد اینطور با جان فرزندانش بازی می‌کند.»

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا