سرور مجازی
zoomit

هدست واقعیت مجازی اپل احتمالاً با دست‌کش‌هایی برای تشخیص ژست‌های حرکتی عرضه می‌شود

اپل همچنان به ثبت اختراعات مربوط هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی آینده‌ی خود ادامه می‌دهد. این شرکت امروز چند گواهی حق اختراع جدید ثبت کرده است که به دست‌کشی برای تشخیص حرکات دست روی دست دیگر و نیز ژست‌های حرکتی انگشت اشاره می‌کند.

پتنت دستکش واقعیت مجازی اپل

به‌نوشته‌ی 9to5mac، با دست‌کش‌های واقعیت مجازی اپل می‌توان مکان‌نما را حرکت داد و میان صفحه‌ها پیماش یا سندهای مدنظر را باز کرد. برای بهره‌گرفتن از این کارکردها هنگام استفاده از هدست اپل، احتمالاً به انجام برخی ژست‌های حرکتی با دست‌کش‌ها نیاز خواهید داشت.

علاوه‌براین، دوربین تعبیه‌شده روی هدست می‌تواند با فرکانس‌های رادیویی، حرکت انگشتان دست را ردیابی کند. حق اختراع جدید اپل دستگاه‌ها و روش‌های تشخیص تماس میان دو قسمت بدن را هم پوشش می‌دهد. مدار حسی را می‌توان به‌گونه‌ای پیکربندی کرد که سیگنالی را در الکترود حسی تشخیص دهد.

پتنت پوشیدنی های واقعیت مجازی اپل

علاوه‌براین، پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که اپل از دو پوشیدنی مشابه اپل واچ برای تشخیص ژست‌های حرکتی دست استفاده خواهد کرد. نمونه‌های ثبت‌شده اشاره می‌کنند که یکی از این ابزارها برای تشخیص تماس دست‌‌ها روی یکدیگر استفاده خواهد شد و دیگری می‌تواند ژست‌های حرکتی را تشخیص دهد و فرامین مرتبط با آن را اجرا کند.

پتنت حلقه واقعیت مجازی اپل

مقاله‌ی مرتبط:

  • ظاهراً اپل تراشه USB4 اینتل را از مک بوک های جدید حذف کرده است
  • گوگل برخلاف اپل، ویدئو دوربین امنیتی خانه‌ها را بدون حکم دادگاه به پلیس ارائه می‌دهد

مثال دیگر به ایده‌ی داشتن حلقه‌ای به‌عنوان دومین وسیله‌ی پوشیدنی اشاره می‌کند. این حلقه احتمالاً با دست‌کش‌های واقعیت مجازی اپل کار می‌کند. غول فناوری مستقر در کوپرتینو رسماً اعلام کرده است که اقدامات این شرکت می‌تواند شامل پاسخ به تماس‌ها، برقراری تماس، اجرای برنامه‌ها، انتخاب متن و عکس و… باشد.

مثل همیشه، باید اشاره کنیم ثبت گواهی حق‌ اختراع هیچ تضمینی برای تولید محصول نهایی ارائه نمی‌دهد. بااین‌حال، تصور هدست واقعیت مجازی اپل به‌همراه دست‌کشی که بتواند حرکات انگشت را تشخیص دهد، بسیار جالب به‌نظر می‌رسد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا