سرور مجازی
zoomit

لاجیتک مجموعه لوازم جانبی گیمینگ «جنسیت‌نزده» Aurora را معرفی کرد

لاجیتک‌جی در جدیدترین اقدام خود مجموعه‌ای از لوازم جانبی شامل هدست‌، کیبورد و ماوس بی‌سیم گیمینگ را معرفی کرد. مجموعه‌ی Logitech G Aurora از هدست گیمینگ بی‌سیم G735، صفحه‌کلید بازی بی‌سیم G715، صفحه‌کلید گیمینگ G713 و چندین لوازم جانبی دیگر برای بازی تشکیل شده است.

به‌گزارش تک‌اسپات، این‌بار Logitech G ویژگی‌های جنسیتی را در مجموعه‌ی جدید Aurora خود برای گیمرها بررسی کرده است؛ به‌همین‌دلیل، لوازم جانبی این شرکت می‌توانند تجربه‌ی بازی عالی‌ای برای گیمرهای مرد و زن ارائه دهند.

این مجموعه ازلحاظ زیبایی‌شناختی از دیگر محصولات متمایز است و گزینه‌های شخصی‌سازی و انتخاب رنگ جذابی برای آن ارائه می‌شود. همچنین، نباید توانایی پشتیبانی آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته گیمینگ Logitech G را فراموش کرد.

فردی در حال استفاده از کیبورد، ماوس و هدست مجموعه Aurora لاجیتک جی

Aurora مجموعه‌ای انعطاف‌پذیر از لوازم جانبی گیمینگ است که می‌تواند نیازهای گروه‌های متنوع‌تری را برآورده کند. این مجموعه براساس دیدگاه‌های گیمرهای زن و به‌دست تیم تحقیقاتی و مهندسی که بیشتر اعضای آن را زنان تشکیل می‌دهند، تولید شده و هدف آن دستیابی به طراحی‌ای برای همه‌ی افراد فارغ از جنسیت است.

هدست بازی بی‌سیم G735 نورپردازی RGB دارد و اولین دستگاه لاجیتک G با فناوری میکروفون Blue VOICE است. این محصول با اندازه‌های مختلف سر گیمرها هماهنگ می‌شود و ۵۶ ساعت عمر باتری ارائه می‌دهد. فناوری بی‌سیم LIGHTSPEED مطمئن می‌شود گیمرها بتوانند بدون برخورد با مشکلات مربوط به اتصال بی‌سیم، ازجمله کُندی واکنش‌دهی و ضعیف‌بودن و پایدار‌نبودن ارتباط، از تجربه‌ی بازی بدون محدودیت لذت ببرند.

هدست بازی بی‌سیم G735 لاجیتک جی

صفحه‌کلیدهای مکانیکی G715 و G713 طراحی جمع‌وجور، تکیه‌گاه کف دست نرم ابری، اتصال بی‌سیم Lightspeed یا بلوتوث و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. همچنین، با باتری‌های قابل‌شارژ می‌توان تا ۲۵ ساعت با آن‌ها بازی کرد. لوازم جانبی دیگر شامل ماوس بی‌سیم و تکیه‌گاه کف دست و پد ماوس قابل‌تنظیم می‌شوند. ماوس گیمینگ بی‌سیم G705 برای کاربرانی با دست‌های کوچک‌تر در نظر گرفته شده است و وزنش به ۸۵ گرم می‌رسد.

ماوس سری Aurora لاجیتک جی

مقاله‌ی مرتبط:

  • لاجیتک ماوس ارگونومیک و کیبورد مکانیکی جدید سری MX را معرفی کرد

مجموعه‌ی لوازم جانبی Aurora را می‌توان ازطریق وب‌سایت Logitech G خرید و همه‌ی محصولات جدید دو سال ضمانت سخت‌افزاری محدود دارند. قیمت کیبورد گیمینگ بی‌سیم G715 و G713 به‌ترتیب ۱۹۹ و ۱۶۹ دلار و قیمت ماوس گیمینگ بی‌سیم G705 و هدست گیمینگ بی‌سیم G735 نیز به‌ترتیب ۹۹ و ۲۲۹ دلار است. ناگفته نماند درمجموع، برای داشتن کیبورد و ماوس و هدست باید حدود ۵۳۰ دلار بپردازید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا