سرور مجازی
فضای مجازی

سهامداران توئیتر وارد دعوای ایلان ماسک با توئیتر می‌شوند

علیرغم درگیری حقوقی مداوم شرکت توئیتر با مدیر عامل میلیاردر تسلا بر سر این معامله، این شرکت تاریخی را برای سهامدارانش تعیین کرده است تا به توافق خرید ۴۴ میلیارد دلاری توئیتر توسط ایلان ماسک رای دهند. این شرکت روز سه‌شنبه نامه‌ای به سهامداران ارسال کرد مبنی بر اینکه طبق یک پرونده نظارتی، یک جلسه ویژه مجازی در ۱۳ سپتامبر(۲۲ شهریور) برای رای‌گیری در مورد قرارداد ادغام برگزار می‌کند.

به گزارش cnn، این اعلام در حالی منتشر می‌شود که درگیری حقوقی بین توئیتر (TWTR) و ماسک بر سر این معامله بالا گرفته است. ماسک در اوایل این ماه اقدام به فسخ قرارداد خود برای خرید توئیتر کرد و این شرکت را متهم کرد که با بیان اظهارات گمراه‌کننده در مورد تعداد حساب‌های ربات در پلتفرم خود و مخفی نگه داشتن اطلاعاتی که می‌تواند به او در ارزیابی موضوع کمک کند، قرارداد را نقض کرده است. چند روز بعد، توئیتر شکایتی را علیه ماسک تنظیم کرد و از دادگاه خواست تا او را وادار به انجام این معامله کند. یک قاضی هفته گذشته حکم داد که این پرونده باید در ماه اکتبر به مدت پنج روز انجام شود.

ایلان ماسک

جدای از ماسک، رای سهامداران یکی از معدود مراحل رسمی باقی مانده برای رقابت با ماسک است. هیئت مدیره توئیتر به اتفاق آرا توصیه کرده است که سهامداران به این معامله رای مثبت دهند و اگر سهامداران این خرید را تایید کنند، می‌تواند به توئیتر اهرم بیشتری در مبارزه قانونی خود با ماسک بدهد.


بیشتر بخوانید

  • آیا دادگاه ماسک را مجبور به خرید توئیتر خواهد کرد؟

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا