سرور مجازی
رمز ارز

استیبل‌کوین ریپل، آماده رقابت با تتر!

استیبل‌کوین ریپل، آماده رقابت با تتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تتر با دستیابی به ارزش بازار خیره‌کننده ۱۰۷.۳ میلیارد دلاری، جایگاه خود را به عنوان برترین استیبل‌کوین با بیشترین سهم‌بازار، مستحکم کرده است. این ارزش بازار چشم‌گیر، نشان‌دهنده گسترش پذیرش تتر به عنوان یک استیبل‌کوین قابل اعتماد است.

اخیرا، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر عامل این شرکت از سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری تتر در استخراج بیت کوین به عنوان یک حرکت استراتژیک جهت تنوع بخشیدن به سبد سهام شرکت خبر داده است.

اهمیت تتر، فراتر از استفاده صرف در معاملات مالی است. در کشورهایی که گرفتار چالش کاهش سریع ارزش پول هستند، تتر به عنوان یک راه نجات حیاتی برای میلیون‌ها نفری که به خدمات بانکداری سنتی دسترسی ندارند، عمل می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

برای این افراد، تتر نه تنها به عنوان وسیله‌ای برای انجام تراکنش‌ها بلکه به عنوان یک صندوق امن جهت پس‌انداز نیز عمل می‌کند. در اصل، تتر خلأ ایجادشده توسط مؤسسات بانکی سنتی را پر می‌کند و ثبات و شمول مالی را به کسانی که به دلیل شرایط اقتصادی به حاشیه رانده شده‌اند، ارائه می‌دهد.

موفقیت بی‌نظیر تتر در بازار استیبل کوین، دیگر بازیگران حوزه کریپتو را به فکر انجام فعالیت‌های مشابه این شرکت انداخته است.

ریپل، با درک پتانسیل عظیم حوزه استیبل‌کوین‌ها، قصد دارد استیبل‌کوینی با پشتوانه دلار صادر کند. هدف ریپل این است که با استفاده از تخصص، سابقه و زیرساخت خود، جایگاهی در عرصه استیبل‌کوین‌ها به دست آورد و به رقابت مستقیم با تتر برای کسب سهم بیشتری از بازار بپردازد.

با داغ شدن رقابت، می‌توان انتظار داشت که شاهد نوآوری بیشتر در حوزه فناوری استیبل‌کوین باشیم که در نهایت به نفع مصرف‌کنندگان خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا