سرور مجازی
zoomit

گوگل مپ اکنون نمای هوای سه‌بعدی از مکان‌های معروف دنیا را نشان می‌دهد

نمای سه‌بعدی در سرویس نقشه‌های گوگل هنوز کاملاً آماده نشده است؛ اما از همین حالا می‌‌توانید نیم‌نگاهی به آن بیندازید. این شرکت به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه‌ی اندروید و iOS نقشه‌های خود آماده کرده است که نمای هوایی نزدیک به ۱۰۰ مکان معروف ازجمله آلکاتراز در سان‌فرانسیسکو و بیگ‌بن در لندن و ساختمان ایمپایر استیت در نیویورک را معرفی می‌کند.

این ویژگی مبتنی‌بر هوش مصنوعی میلیاردها تصویر، ازجمله عکس‌های ماهواره‌ای و نمای خیابان‌ها را ترکیب و نماهای سه‌بعدی واقع‌گرایانه ایجاد می‌کند. غول جست‌وجوی اینترنت این ویژگی را به‌عنوان ابزاری برای پیش‌نمایش مکان‌های دیدنی جهان برای گردشگران معرفی می‌کند و روشی جالب برای بازدید از این جاذبه‌ها بر بستر اینترنت نیز ارائه می‌دهد.

نمای سه بعدی مکان های دیدنی google Maps

مقاله‌ی مرتبط:

  • سرویس نقشه‌های گوگل اکنون کیفیت هوای اطراف شما را نشان می‌دهد
  • گوگل از هوش مصنوعی برای افزایش دقت سرویس Maps خود استفاده می‌کند

به‌گزارش انگجت، نماهای هوای نقشه‌های گوگل برای کاربران در سرتاسر جهان دردسترس است. علاوه‌براین، سیستم ناوبری دوچرخه‌سواری این سرویس اکنون اطلاعات مسیریابی دقیق‌تری مثل ترافیک سنگین خودرو، تپه‌های شیب‌دار و انواع جاده‌ها را ارائه می‌دهد که داده‌های آن در هفته‌های آینده برای صدها شهر جدید دردسترس قرار خواهد گرفت. مقایسه‌ی مسیرها نیز در نسخه‌ی جدید گوگل مپ بهبود یافته است.

از دیگر تغییرات به‌روزرسانی جدید نقشه‌های گوگل می‌توان به اعلان‌های اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی اشاره کرد. به‌عنوان مثال، هنگامی‌که یکی از دوستان شما به مکان خاصی برسد یا آن‌‌جا را ترک کند، اعلان مرتبط با آن برای شما ارسال خواهد شد. البته این اعلان‌ها فقط برای افرادی فعال خواهد بود که با اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی خود موافقت کرده‌اند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا