سرور مجازی
اقتصادی

خبر جدید وزارت صنعت برای بازار خودرو/ زمان فروش خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

خبر جدید وزارت صنعت برای بازار خودرو/ زمان فروش خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: به زودی عرضه خودروهای وارداتی جدید در سامانه آغاز می شود. قرار است فرایند خرید خودروهای وارداتی از شرکت ها را تسهیل کنیم و بزودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام می کنیم.

او افزود: در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته ایم و در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین بار فروش این دسته از خودروها را آغاز می کنیم که شرایط خرید به مراتب راحتتری را از خودروهای وارداتی دیگر دارند.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ضیغمی تصریح کرد: اواخر سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده ایم.

به گفته او، این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودروها هستیم. به عنوان مثال گمرک بندر شهید باهنر بندر عباس، میزبان تیراژ به مراتب بالاتری از خودروهای وارداتی نسبت به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل توجهی از خودروهای برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده اند.

۲۲۳۲۲۵

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا