سرور مجازی
zoomit

همایش گلدیران در سومین سال حضور جی پلاس آی تی

این شرکت توانسته از سال ۱۳۹۸ محصولاتی در زمینه IT و کامپیوتر هم تولید کند. تمامی این محصولات براساس نیاز بازار و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بر پایه شعار سال تولید شده‌اند که در کنار بهره‌گیری از نیروی بومی کارآمد و مجرب کیفیت را در بالاترین سطح ارائه داده است. در همین راستا برند جی پلاس آی‌تی پا به عرصه ظهور گذاشته و در طی ۳ سال سهم بازار خود را به نزدیک ۵۰% رسانده است.

در ادامه گزارش همایش دولتی و سازمانی سومین سالگرد ورود شرکت گلدیران به حوزه IT در هتل بین‌المللی اسپیناس تهران را مطالعه خواهید کرد که در انتها از خریداران و مشتریان بزرگ این شرکت نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تبدیل برند جی پلاس آی‌تی به یک برند جهانی

براساس گفته‌های حسین تنهایی، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع گلدیران برند جی پلاس به کمک دانش فنی و بومی و استفاده از تجربیات برند ال جی پدید آمده است. این برند در طی ۳ سال اخیر فعالیت بسیار موفقی داشته و خوشبختانه در حال حاضر به‌عنوان یک برند معتبر در اروپا به ثبت رسیده است. در آینده‌ای نزدیک و هم‌زمان با معرفی محصولات جدید در سطح جهانی نیز معرفی خواهد شد.

ویژگی‌های محصولات برند جی پلاس آی‌تی

به گفته تنهایی، برند جی پلاس در جهت توسعه برند گلدیران بوده تا بتوانیم علاوه بر تولید انواع لوازم خانگی، به دنیای آی‌تی هم ورود کنیم. برند جی پلاس آی‌تی با تولید موبایل‌های هوشمند نیز پشتکار خود را در رسیدن به استانداردهای جهانی ثابت کرده است.

یکی از ویژگی‌های برند جی پلاس این است که تأمین منابع توسط شرکت کره‌ای انجام می‌شود. همان منابع و قطعاتی که کره‌ای‌ها استفاده می‌کنند و توسط آن‌ها تأمین می‌شود از کشورهای چین، لهستان و ترکیه نیز تأمین می‌گردند. در آینده نیز هدف اصلی شرکت گلدیران توسعه محصولات و افزایش کیفیت آنهاست و در حال حاضر نیز کره‌ای‌ها معتقدند بهترین شرکت جهت همکاری در کل خاورمیانه، شرکت گلدیران است.

گلدیران

در ادامه صحبت‌هایی که در این همایش مطرح گردید، دکتر امیر عباس کائینی، مدیر عامل شرکت صنایع گلدیران به دیگر ویژگی‌های محصولات و برند جی پلاس آی‌تی اشاره داشتند. طبق گفته ایشان از سال ۱۳۸۴ فعالیت کارخانه‌های تولیدی با سرمایه ایرانی شروع شد. این کارخانجات به کمک دانش فنی ال جی راه اندازی شدند. از سه سال گذشته با خارج شدن شرکت ال جی از بازار ایران، توانسته‌ایم به تنهایی سطح استانداردها را از لحاظ کیفی و کمی حفظ نماییم. محصولات جی پلاس نه‌تنها از کیفیت بالایی برخوردارند بلکه به کمک تکنولوژی‌های روز دنیا رضایت مشتریان داخلی را برآورده کرده است.

کائینی ادامه داد: برند جی پلاس آی‌تی هر سال با گروه-محصول جدید پا به عرصه بازار گذاشته است. هدف این است که ضمن همسو ماندن با استانداردهای بین‌المللی، رفاه و آسایش بیشتری برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاوریم. با توجه به اینکه شرکت گلدیران همیشه در انتهای تگ لاین‌های خود از عبارت «گلدیران روی خوش زندگی» استفاده کرده قصد داریم با تمام توان همیشه به این شعار جامه عمل بپوشانیم.

رونمایی از محصول جدید در کمتر از دو ماه آینده

ارمندپیشه در پایان گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ ارگان دولتی و خصوصی از محصولات جی‌پلاس آی‌تی استفاده می‌کنند که این باعث خوشحالی ماست. اما این باعث نمی‌شود که ما نوآوری را کنار بگذاریم. ما مانیتور آی‌پی‌اس پایه متحرک را تقریباً از یک ماه دیگر به بازار عرضه می‌کنیم. فکر می‌کنم نهایتا تا دو ماه آینده با یک کالای بسیار هیجان‌انگیز در خدمت شما باشیم.

تنوع در سبد محصولات جی پلاس آی‌تی

جی‌پلاس در سال ۱۳۹۸، مانیتورهای اداری ۲۲ و ۲۴ اینچ و اولین سری مانیتورهای گیمینگ ۲۷ اینچ را راهی بازار کرد. در قدم بعدی اولین سری کامپیوترهای همه کاره (All in One) در اندازه ۲۴ اینچ از سوی این شرکت وارد بازار و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. نخستین سری کیبورد و موس بدون سیم نیز در همان سال رونمایی شد. در طی دو سال گذشته اسمارت بورد جی‌پلاس در چهار اندازه، ۶۵، ۷۵، ۸۶ و ۹۸ توانست فروش خیره‌کننده‌ای در بازار داشته باشد. در سال ۹۹ نیز مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچ معرفی و به بازار عرضه شد.

سهم بیش از ۵۰% برند جی پلاس آی‌تی در بازار

در انتهای همایش گلدیران گزارش‌ها و اطلاعاتی در خصوص میزان فروش محصولات مختلف برند جی پلاس آی‌تی مطرح شد. به گفته مدیر فروش بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از کلیه محصولات و بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه در حوزه مانیتورهای اداری و گیمینگ به فروش رفته است. اسمارت برد با فروش بیش از هزار دستگاه، کامپیوتر همه کاره با فروش بیش از ۳۰۰۰ دستگاه و کیبورد و ماوس با بیش از ۲۰ هزار دستگاه سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: هدف ما نه‌تنها این است که با افزایش تنوع محصولات به سلیقه و نیاز مصرف‌کنندگان نزدیک شویم بلکه با ارائه خدمات قبل، حین و پس از فروش بهترین خدمت‌رسانی را داشته باشیم. با ارائه خدمات گارانتی ۲۴ ماهه، راه اندازی بیش از ۱۰۰۰ مرکز پشتیبانی به شکل ۲۴ ساعته در سراسر کشور، تأمین قطعات در سریع‌ترین زمان ممکن، و ارسال رایگان سعی کرده‌ایم تجربه خوشایندی به مشتریان خود ارائه دهیم.

گلدیران

تقدیر از خریداران بزرگ محصولات جی پلاس آی‌تی

در پایان همایش بزرگ دولتی و سازمانی گلدیران از خریداران بزرگ جی پلاس با اهداء لوح و یک هدیه ویژه تقدیر شد. اسامی این خریداران بدین شرح است: بانک صادرات، شرکت فناپ زیرساخت، شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر، اداره عملیات بانکی بانک ملی ایران، بیمه دی، کرمان خودرو، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شرکت پشتیبانی ایثار، کشتیرانی هوپاد دریا، مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه شریف و بانک پاسارگاد.

تولید محصولات آی‌تی جی‌پلاس توسط شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا (تینا همراه پارس) که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه گلدیران است انجام می‌شود. هلدینگ گلدیران با بیش از سه دهه تجربه نمایندگی برند ال جی توانسته است برند ملی جی پلاس را تولید کند. شرکت مشتریان گلدیران؛ شبکه فروش و توزیع گلدیران، فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس، شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران، شرکت لجستیک گلدیران،کارخانه کاسپین، کارخانه سیرجان، شرکت تبلیغ نگرش نو از جمله زمینه‌های فعالیت هلدینگ گلدیران است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا