سرور مجازی
فضای مجازی

سامسونگ Galaxy Watch۴ را به اندازه ابزار پزشکی دقیق می‌داند

تحقیقات منتشر شده در مجله سلامت خواب، اظهار می‌دارد که حسگر‌های ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch۴، با ابزار‌های پزشکی واقعی برای اندازه گیری OSA یا آپنه انسدادی خواب، قابل مقایسه هستند. بر اساس این مطالعه، قرائت‌هایی که همزمان با ابزار پوشیدنی و دستگاه‌های پزشکی سنتی گرفته می‌شوند، در یک راستا قرار گرفتند.

البته باید گفت این مطالعه توسط هفت متخصص پزشکی انجام شد که شش نفر از آن‌ها وابسته به خود سامسونگ (Samsung Electronics) بودند! این آزمایش در مرکز پزشکی سامسونگ انجام شد که هزینه تحقیقات را نیز خودش پرداخت کرد.

در طی این تحقیقات مشخص شد که سنسور اکسیژن خون در پشت گلکسی واچ ۴ می‌تواند بینشی واقعی از سلامت کاربر ارائه دهد و زمانی که میانگین خطا در داده‌ها کمتر از ۴ ٪ باشد با استاندارد‌های FDA و ISO مطابقت دارد.

 Galaxy Watch۴

محققان این بررسی حتی گفته اند که سنسور پوشیدنی کمی قابل اعتمادتر از ابزار پزشکی معمول است که روی مچ قرار می‌گیرد، زیرا داده‌های اکسیژن را به طور متفاوتی جمع آوری می‌کند (دستگاه سامسونگ بر پالس اکسیمتری (خوانش نبض از طریق پوست) متکی است در حالی که ابزار پزشکی به اکسی متر (خوانش اکسیژن از طریق پوست) تکیه می‌کند.


بیشتر بخوانید

  • قابلیت ساعت هوشمند جان بیمار مبتلا به تومور را نجات داد

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا