سرور مجازی
فضای مجازی

انفجار گوشی‌های سامسونگ در جهان بیشتر شده است

گزارش‌های جدید در شبکه‌های اجتماعی حاکی از افزایش چشمگیر انفجار باتری گوشی‌های سامسونگ است که کاربران را نگران کرده است.

این وضعیت اتفاقاتی را که برای گلکسی نوت ۷ رخ داد و به دنبال آن چندین حادثه انفجار گزارش شد را در اذهان زنده می‌کند. با وجود تلاش‌های سامسونگ، ام این شرکت نتوانست با بحران باتری این مدل گوشی خود مقابله کند و در نهایت تولید نوت ۷ به طور رسمی متوقف شد.

اما این بار، وضعیت کمی متفاوت است و به نظر می‌رسد مشکلات باتری که اخیراً گزارش شده، روی هر گوشی سامسونگ تأثیر گذار است.

روی باتری گوشی‌های سامسونگ چه اتفاقی می‌افتد؟

به عبارت ساده، می‌توانید یک گوشی سامسونگ داشته باشید که مدتی بدون شارژ در کشو بوده است. این دستگاه ممکن است ناگهان شروع به متورم شدن کرده و در نهایت به دلیل بادکردن باتری به‌صورت دو نیم شده به نظر برسد. در این مرحله باتری بیشتر و بیشتر منبسط می‌شود که ممکن است منجر به انفجار یا آتش سوزی شود.

این اتفاق لزوماً یک مشکل انحصاری برای گوشی‌های سامسونگ نبوده و یا چیزی نیست که نتوان از آن جلوگیری کرد. اگرچه ممکن است در سطح جهانی زیاد اتفاق نیفتد، اما هر دستگاهی که دارای باتری لیتیوم یونی باشد در صورت استفاده نادرست در معرض چنین آسیب‌هایی قرار خواهد گرفت.

کدامیک از گوشی‌های سامسونگ منفجر می‌شوند؟

همانطور که قبلا ذکر شد، این موضوع منحصر به گوشی‌های سامسونگ نیست، با این حال به نظر می‌رسد گوشی‌های سامسونگ بیشتر از سایر برند‌های گوشی دچار مشکلات باتری می‌شوند.

مدل‌هایی که بیشتر در معرض انفجار هستند:

گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۸، گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۱۰، ۵G، گلکسی اس ۱۰ ای، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی اس ۲۰ FE.

منبع: 24.ae/article

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا