سرور مجازی
zoomit

احتمال معرفی مدل ویژه و گران‌قیمت گوشی پیکسل در سال ۲۰۲۲ قوت گرفت

گوگل در مراسم I/O 2022 طراحی آینده‌ی نسل بعد پرچم‌داران پیکسل، یعنی پیکسل ۷ و ۷ پرو را به‌نمایش گذاشت. در این مراسم، گوگل به طراحی آن‌ها اشاره کرد و گفت این دستگاه‌ها به تراشه‌ی نسل بعدی Tensor مجهز خواهند بود؛ البته از ارائه‌ی جزئیات بیشتر خودداری شد.

به‌گزارش xda-developers، اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که گوگل احتمالاً مشغول کار روی پرچم‌دار دیگری برای سال ۲۰۲۲ است که دوربین‌های بهتری از Pixel 7 Pro دارد. کوبا وویچیچوسکی اخیراً جزئیاتی از سخت‌افزار دوربین پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو و ​​تبلت پیکسل به‌اشتراک گذاشته است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • دوربین اصلی سری پیکسل ۷ احتمالاً از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ بهره خواهد برد

وی هنگام تحقیق به دستگاهی با کد Lynx (L10) برخورد کرد. براساس اطلاعات، این محصول ظاهراً همان حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ را دارد که در پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو نیز مشاهده می‌شود. البته این تنها شباهت گوشی مذکور با دو پرچم‌دار یادشده تلقی می‌شود.

براساس گزارش‌ها، Lynx به حسگر ثانویه ۶۴ مگاپیکسلی IMX787 سونی مجهز است که احتمالاً به‌عنوان دوربین تله‌فوتو استفاده می‌شود. علاوه‌براین، گوشی مذکور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی معرفی‌نشده IMX712 سونی را نیز در قسمت جلویی خود خواهد داشت. ازآن‌‌جاکه گوگل معمولاً حسگرهای قدیمی‌تر را به سری پیکسل اضافه می‌کند، چنین مسئله‌ای کمی عجیب به نظر می‌رسد.

علاوه‌بر Lynx، وویچیچوسکی به جزئیاتی مربوط به حسگرهای دوربین دستگاه پیکسل تاشویی با نام رمزی Passport یا Pipit (P7) دست پیدا کرد. درحالی‌که کد مذکور تنظیمات دقیق دوربین را فاش نمی‌کند، می‌توان براساس آن متوجه شد که دستگاه مذکور از حسگر ISOCELL GN1 سامسونگ و حسگرهای IMX363 و IMX386 و IMX355 سونی استفاده خواهد کرد.

ناگفته نماند باید به این موضوع توجه کرد که این جزئیات با اطلاعات فاش‌شده‌ی پیشین درباره‌ی پیکسل تاشو مطابقت ندارد؛ درنتیجه، این احتمالاً وجود دارد که جزئیات منتشرشده به دو گوشی تاشو پیکسل کاملاً متفاوت اشاره کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا