سرور مجازی
فضای مجازی

هزینه هنگفت گوگل برا تبلیغ سرویس‌های ضدکلاهبرداری

البته با وجود درخواست‌های نمایندگان پارلمان انگلیس، این شرکت از افشای مبلغی که این سازمان ناظر قبلاً برای تبلیغات در پلتفرم هزینه کرده بود، خودداری کرده است.

به گزارش mydtc از مهر، مقامات «مرجع راهبر امور مالی انگلیس» از شرکت‌های فناوری انتقاد کرده بودند زیرا آنها از شرکت‌هایی که تبلیغات می‌فروشند، پول دریافت می‌کنند و از سوی دیگر از این سازمان نیز برای تبلیغات علیه چنین شرکت‌هایی نیز هزینه دریافت می‌کنند.

در همین راستا اعضای کمیته منتخب خرانه داری در پارلمان انگلیس (Treasury Select Committee) از گوگل و فیس بوک درباره مبلغی که از تبلیغات دریافت می‌کنند و همچنین اقداماتی که برای مقابله با محصولات غیرقانونی انجام می‌دهند، سوالاتی پرسیده است.

فیس بوک به این سوال که آیا هزینه تبلیغ محصولات مالی که از سوی FCA تأیید نشده‌اند یا خیر را دریافت کرده، پاسخی نداده است.

اما گوگل اعلام کرد سیستمی داوطلبانی ایجاد کرده که فقط سرویس‌های مورد تأیید FCA را تبلیغ می‌کند. هرچند در این مورد استثناهایی مانند شرکت‌های رمزارز وجود دارد .

نمایندگان فیس بوک و گوگل در کنار آمازون و ای بی، ماه گذشته در برابر نمایندگان پارلمان انگلیس حاضر شدند و به سوالاتی درباره موافقت با طرح FCA جهت گنجاندن «تبلیغات پولی» و «محتوای تولید شده توسط کاربران» در قانون ایمنی آنلاین دولت پاسخ دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا