سرور مجازی
zoomit

جشنواره سرویس‌های اینترنت پیشگامان برای مشترکین پرمصرف و کم مصرف

پیوستن به دهکده جهانی که امکان حضور در هر نقطه از جهان را بدون محدودیت مکان و زمان برای ما امکان‌پذیر می‌سازد، نیازمند اتصال به شبکه سراسری اینترنت است. استفاده مناسب از اینترنت موجب سهولت و سرعت بخشیدن در روند انجام امور می‌گردد و در توسعه فردی، اجتماعی و اقتصادی افراد نقش مهمی را ایفا می‌کند.

بدیهی است میزان ترافیک مصرفی همه مشترکین اینترنت پرسرعت به یک اندازه نیست زیرا میزان استفاده از اینترنت در زندگی روزمره به نیازها و اهداف فردی بستگی دارد. حالا شما جزو کدام دسته از کاربران هستید؛ پرمصرف یا کم مصرف؟

شرکت پیشگامان با سال‌ها تجربه در ارائه خدمات مختلف در حوزه اینترنت، در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین، سرویس‌هایی را ویژه کاربران کم مصرف و پر مصرف با قیمت بسیار مناسب ارائه داده است. در تمامی این سرویس‌ها امکان ارائه سرعت تا 16 مگابیت بر ثانیه وجود دارد. در ادامه به معرفی جشنواره های پیشگامان می‌پردازیم:

  • سرویس‌های ویژه پر مصرف ها

  1. در جشنواره 1200 گیگ، با خیال راحت دانلود کن

پیشگامان در جشنواره 1200 گیگ خود، سرویسی ویژه کاربران پرمصرف ارائه داده است. اگر می‌خواهید با خیال راحت دانلود کنید، بازی آنلاین انجام دهید و با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشید، همین الان سرویس 1200 گیگ، 3 ماهه پیشگامان را خریداری کنید. این سرویس برای خانواده ها که معمولاً میزان ترافیک مصرفی بالایی دارند، بهترین انتخاب است.

برای خرید سرویس اینترنت ADSL 1200 گیگ ازطریق سایت پیشگامان یا شماره تماس 1577 اقدام کنید.

  1. 3300 گیگ، پیشنهاد پیشگامان به مشترکین پرمصرف

مصرف روزانه اینترنت در برخی از افراد همچون دانشجویان و مدرسین دوره‌های آموزشی آنلاین و فریلنسرها نسبت به سایرین بالاتر است. اگر به دلیل نوع کسب‌و‌کار، علایق و سرگرمی های خود به سرویس اینترنت پر حجم نیاز دارید، پیشگامان سرویس 3300 گیگ، 6 ماهه خود را به شما پیشنهاد می‌کند. خرید اینترنت پرسرعت خانگی

برای خرید سرویس اینترنت 3300 گیگ ازطریق سایت پیشگامان یا شماره تماس 1577 اقدام کنید.

  • سرویس‌های ویژه کم مصرف ها

یک سال بدون دغدغه برای کم مصرف ها

در صورتی که شما جزو افرادی هستید که میزان ترافیک مصرفی بالایی ندارید و می‌خواهید به مدت یک سال خیالتان از بابت هزینه خرید اینترنت راحت باشد، پیشنهاد ما به شما سرویس 120 گیگ، 12 ماهه پیشگامان است.

این سرویس مناسب افرادی است که در کسب‌و‌کار خود از دستگاه‌های پوز استفاده کرده یا برای تأمین امنیت محل کار یا زندگی دوربین‌های مدار بسته نصب می‌کنند. در جشنواره 120 گیگ، امکان خرید سرویس به دو صورت 6 ماهه و 9 ماهه نیز برای کاربران وجود دارد.

برای خرید این سرویس اینترنت ازطریق سایت پیشگامان یا شماره تماس 1577 اقدام کنید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش پیشگامان

مراحل خرید سرویس از پیشگامان بسیار آسان است و تنها با چند کلیک می‌توانید مناسب ترین سرویس را دریافت کنید. پس از تکمیل و ارسال فرم های مربوطه، کارشناسان فروش پیشگامان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. جهت نصب و راه اندازی سرویس‌ها هم نگران نباشید، در کمترین زمان سرویس انتخابی شما نصب و راه اندازی می‌گردد.

در خدمات پس از فروش نیز شما می‌توانید پس از خرید سرویس، در صورت وجود هرگونه پرسش و بروز هرگونه مشکل با شماره 1577 تماس حاصل کنید. واحد پشتیبانی شرکت پیشگامان به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مشترکین است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا