سرور مجازی
zoomit

اولین مانیتور ریلمی با وضوح FullHD و نرخ نوسازی ۷۵ هرتز معرفی شد

نمایشگر صفحه‌تخت جدید ریلمی با وضوح Full HD برای بازار هند معرفی شد. این محصول در کنار دستگاه‌های جدید این برند از جمله واچ ۳، ریلمی‌پد ایکس، و بادز ۳ نئو رونمایی شده است. مانیتور ریلمی از پنل تخت ۲۳٫۸ اینچی و طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد. این محصول صفحه‌نمایشی روان است که از نرخ نوسازی ۷۵ هرتز پشتیبانی می‌کند و نرخ تأخیر پاسخگویی آن فقط ۸ میلی‌ثانیه است.

مانیتور تخت ریلمی Full HD در هند ۱۸۹۹۹ روپیه (حدود ۲۴۰ دلار) تعیین شده است. این دستگاه ازطریق فروشگاه فلیپ‌کارت عرضه می‌شود و تاریخ شروع فروش آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

مشخصات مانیتور تخت Realme Full HD

به‌نوشته‌ی Gizmochina، اولین مانیتور ریلمی از پنل ۲۳٫۸ اینچی LED بدون حاشیه بهره می‌برد. البته لبه‌ی پایینی این پنل میزبان حاشیه‌ای نسبتاً ضخیم است. ظاهر کلی این محصول بسیار زیبا و مدرن است و می‌تواند انتخابی ایدئال برای محیط‌های کار باشد.

مانیتور تخت ۲۴ اینچی ریملی

مقاله‌ی مرتبط:

  • ریلمی به‌زودی ساعت هوشمند R100 را با طراحی دایره‌ای و شارژدهی ۷ روزه معرفی می‌کند
  • شرکت‌های چینی قصد دارند روابط تجاری خود را با TSMC افزایش دهند

مانیتور جدید ریلمی از نرخ نوسازی ۷۵ هرتز پشتیبانی می‌کند و نرخ تأخیر پاسخگویی آن ۸ میلی‌ثانیه اعلام شده است. این شرکت از فناوری‌های مختلفی مثل نمایشگر ضدتابش نور در این محصول استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از ۱۶٫۷ میلیون رنگ و وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، نور زمینه‌ی LED و حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت اشاره کرد.

ریلمی مانیتور تخت جدید خود را به درگاه‌های مختلف ازجمله DC، VGA و USB C مجهز کرده است. این محصول همچنین از درگاه HDMI 1.4 بهره می‌برد. شایان ذکر است این نمایشگر وب‌کم و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون ندارد. درنهایت باید اشاره کنیم ریلمی این مانیتور را با ضمانت سه‌ساله عرضه می‌کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا