سرور مجازی
zoomit

ماهان شبکه ایرانیان عرضه کننده انواع سرور HP در ایران

یکی از راه‌ حل‌های مفید متصل شدن به دنیای جذاب تکنولوژی، راه اندازی شبکه برای سازمان و کسب و کارها است.

خرید سرور HP مهم‌ترین بخش برای اتصال به این دنیای خارق‌العاده خواهد بود. شرکت‌های بزرگ و صاحب نامی در دنیا وجود دارند که کارمندان ارشد آن‌ها با ارائه طرح‌های نوآورانه در محصولات و تجهیزات شبکه در حال پیشی گرفتن از رقبای قدر خود در این حوزه هستند. از کمپانی‌های پرآوازه حوزه طراحی و تولید سرور در دنیا می‌توانیم به شرکت‌هایی مانند CISCO، LENOVO، DELL و HPE اشاره کنیم.

بهترین و پر‌فروش‌ترین برند سرور در ایران، برند صاحب‌نام و بزرگ HP است، که محصولات تجاری خود را با نام HPE ( Hewlett Packard Enterprise) به کاربران معرفی کرده است. سرورهای نسل‌های مختلف این شرکت در ایران طرفداران ویژه خود را دارد. در حال حاضر سرورهای رکمونت اچ‌پی سری DL380 و DL360 به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده جز انتخاب‌های اول کاربران هستند.

آخرین نسل سرور‌های رکمونت اچ‌پی ارائه شده در حال حاضر سرورهای نسل Gen10 Plus است، بااین‌حال جالب است بدانید، هنوز کاربران به‌دنبال سرور HP ProLiant DL380 G10 هستند.

چرا سرور HP را باید انتخاب کنیم؟

حال که پرفروش‌ترین برند سرور در ایران را شناختید، سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد، این است که چرا باید سرور اچ‌پی را برای راه‌اندازی شبکه خود انتخاب کنیم؟

سرورهای برند اچ‌پی، به دلایلی که به بیان آن می‌پردازیم، سال‌ها است به‌عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سرورها در بازار ایران وجود دارند. از مهم‌ترین دلایل برتری سرورهای این برند نسبت به سایر برند‌های مطرح جهانی می‌توان به انعطاف پذیری بالای آن‌ها، در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد.

ماهان شبکه ایرانیان

قیمت سرور HP، با توجه با به قابلیت‌ و ظرفیت بالای ارتقا پذیری، نسبت به سایر رقبا بسیار مناسب و اقتصادی خواهد بود. همین تنوع در راه‌حل‌های ارائه شده، توسط این برند دلیل خرید سرور HP، بیش از سایر برند‌های مطرح است.

انواع سرور HP، که در مدل‌های رکمونت، تاور یا ایستاده، سینرجی و … عرضه شده است. در این بین سرورهای رکمونت سری 300 مانند مدل‌های HP DL380 Gen10 و HP DL360 Gen10 طرفداران بسیاری دارند. دلیل دیگر انتخاب سرور اچ‌ پی امنیت بالای این محصولات، در کنار ارتقای سخت‌افزاری آن‌ها است. از سوی دیگر شرکت HPE، سرعت بالا و راهکارهای منحصر‌به‌فرد و به روز، زیادی را در حوزه‌ ذخیره‎سازی اطلاعات دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

همه چیز در مورد کانفیگ سرور

بسیاری از کاربران و مدیران کسب و کارهای استارتاپی یا سازمان‌های بزرگ برای راه اندازی شبکه سازمان خود نیازمند، خرید سرور با بهترین کانفیگ هستند. در این بین برخی از کاربران شاید به اندازه کافی از دانش لازم را برای خرید سرور برخوردار نباشند و حتی با واژه کانفیگ که بارها از زبان فعالان این حوزه شنیده می‌شود، آشنایی نداشته باشند.

تمام این موارد ما را بر این داشت که با ارائه این مقاله تلاش کنیم کاربران بیشتر مفهوم کانفیگ سرور و همچنین انتخاب بهترین سرور مختص کسب‌و‌کار آشنا خود شوند. پس با پاسخ به سؤال کانفیگ سرور چیست؟ بیشتر شما را با اصطلاحات این حوزه آشنا خواهیم کرد.

کانفیگ که مخفف عبارت انگلیسی Configuration است، به معنای پیکربندی است. حال منظور از کانفیگ سرور، پیکربندی سخت‌افزاری سرور خواهد بود که شامل مدل و مشخصات پردازنده، حافظه رم، مادربرد، هارد، پاور، فن و … است.

ماهان شبکه ایرانیان

پیکربندی یا کانفیگ سرور نیازمند دانش فنی بالایی است، به همین جهت استفاده از مشاوره کارشناسان این حوزه حتماً کمک کننده خواهد بود. برای انتخاب بهترین کانفیگ سرور HP، در نظر داشته باشید که باید نیاز و انتظار سازمانتان اولویت اصلی برای این انتخاب باشد. به یاد داشته باشید، لزوماً خرید سرور hp، با گران‌ترین پیکربندی، دلیلی برای بهتر بودن آن سرور برای کسب‌و‌کار شما نخواهد بود. برای مشاهده کانفیگ‌های پرفروش سرور اچ‌پی به آدرس https://mahanshabake.com/best-server-config-suggestions/ مراجعه کنید.

از کجا بهترین سرور اچ‌پی را بخریم؟

برای خرید سرور hp، با بهترین قطعات که مناسب کسب و کارتان باشد، باید با کارشناسان خبره و با تجربه این حوزه مشورت کنید. همان‌طورکه سرور اچ‌پی از محبوبیت زیادی در بازار تجیهزات شبکه برخودار است، تجهیزات شبکه فیک و غیر اصل نیز در بازار وجود دارد. به همین دلیل برای پیکربندی سرور با امنیت بالا نیاز دارید، حتماً فروشندگان مطمئن این حوزه را بشناسید. یکی از شرکت‌های خوشنام خرید و فروش سرور hp در ایران ماهان شبکه ایرانیان است.

در پایان اگر با توجه به توضیحات ارائه شده، قصد خرید سرور HP، را برای راه‌اندازی شبکه در سازمان خود را دارید، باید بگوییم شرکت ماهان شبکه ایرانیان به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین واردکننده سرور اچ‌پی در ایران، می‌تواند مشاوره‌های لازم را در خصوص بهترین کانفیگ سرور اچ‌پی به شما ارائه دهد.

قابل ذکر است شرکت ماهان شبکه ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه در حوزه فروش سرور اچ‌پی و تجهیزات آن، می‌تواند راهکار‌های منحصر به فردی را به کاربران ارائه دهد. جهت برقراری ارتباط با شرکت و همچنین استعلام قیمت سرور HP، می‌توانید به سایت Mahanshabake.com مراجعه کرده یا با شماره 91008413-021 تماس حاصل کنید.

کدام نسل سرور hp، برای کسب‌و‌کار ما مناسب‌تر است؟

یکی از دغدغه‌های اصلی اکثر کاربران در هنگان خرید سرور اچ‌پی، انتخاب بهترین نسل سرور است. همان‌طورکه در پیش‌تر به صورت مختصر اشاره کردیم، لزوماً خرید آخرین نسل سرور اچ‌پی، مناسب‌ترین گزینه برای شما نخواهد بود.

برای درک این موضوع شاید توضیحاتی که در ادامه ارائه خواهیم کرد، راه‌گشا باشد. همان‌طورکه علاقمندان حوزه شبکه و سرور می‌دانند آخرین نسل سرور که در حال حاضر توسط کمپانی اچ‌پی ارائه شده است، سرورهای نسل Gen10 Plus، شامل مدل‌های HP DL380 gen10 Plus و HP DL360 gen10 Plus است. با وجود مدل‌های قدرتمند سرورهای نسل gen10 و gen10 Plus، هنوز هم سرورهای نسلGen8 و Gen9 طرفدار خود را دارد.

همین موضوع دلیلی بر انعطاف پذیری و ارتقاپذیری بالای سرورهای اچ‌پی است، که با وجود ارائه سه نسل مختلف بعد از سرورهای پرولیانت اچ‌پی نسل Gen8، هنوز هم از سوی کاربران تقاضای زیادی در خصوص مدل‌های این نسل وجود دارد.

برای خرید سرورهای نسل Gen8 اچ‌پی مانند HP DL380 gen8، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش ماهان شبکه ایرانیان تماس بگیرید. این شرکت با ارائه سرور مذکور با بهترین قیمت، تضمین تأمین قطعات را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. بدین‌ترتیب می‌توانید با خیالی راحت این سرور را خریداری کرده و نگرانی بابت تأمین و تعویض قطعات آن نداشته باشید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا