سرور مجازی
تکنولوژی

اپل واچ سری 8 احتمالا نسخه‌ای با نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت

اپل تا چند ماه دیگر از اپل واچ سری 8 پرده برمی‌دارد و احتمالا سه مدل از این دستگاه معرفی خواهد کرد تا بزرگ‌ترین تغییر در سال‌های اخیر را رقم بزند. گزارشی جدید حاکی از آن است که مدل جدید این دستگاه نمایشگر بزرگ‌تری با اندازه 1.99 اینچی خواهد داشت.

به گفته «راس یانگ»، تحلیل‌گر صنعت نمایشگر‌ها مدل 45 میلی‌متری دیگر بزرگ‌ترین مدل اپل واچ نخواهد بود و در عوض باید منتظر یک مدل بزرگ‌تر 50 میلی‌متری یا 1.99 اینچی باشیم. این اولین باری نیست که یانگ از عرضه سه مدل در سری جدید اپل واچ خبر می‌دهد.

از سوی دیگر، مشخص نیست که اپل می‌خواهد مدل‌های 41، 45 و 50 میلی‌متری را برای اپل واچ سری 8 معرفی کند یا این شایعه مربوط به نسخه ورزشی ساعت هوشمند کوپرتینویی‌هاست که شایعات آن چند ماهی است به گوش می‌رسد.

اپل واچ سری 8

جف پو هم از اپل واچ سری 8 بزرگ‌تر خبر داد

گفتنی است که «جف پو»، تحلیل‌گر شرکت Haitong International Securities نیز اعلام کرده که Luxshare تنها تامین‌کننده مدل 2 اینچی اپل واچ رده بالا خواهد بود. پو احتمالا در این گزارش به همان نمایشگر 1.99 اینچی اشاره دارد و صرفا اندازه آن را به سمت بالا گرد کرده است.

نوشته های مشابه

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ نیز اخیرا در گزارشی مدعی شده بود که اپل واچ 8 و نسخه جدید و جان سخت این دستگاه از قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن بهره خواهند برد. با این حال، بعید است که نسل دوم مدل SE به این ویژگی جذاب مجهز شود.

گرمن می‌گوید سایر تغییرات سخت‌افزاری این خانواده احتمالا جزئی هستند. پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که اپل واچ سری 8 به احتمال زیاد از همان تراشه S6 اپل واچ سری 6 استفاده می‌کند. از سوی دیگر، احتمال داده می‌شد که نمایشگر مدل‌های رده بالای ساعت هوشمند اپل بهبود پیدا کنند. این بهبود می‌تواند در قالب افزایش اندازه صفحه نمایش اتفاق بیفتد.

نظر شما درباره یک اپل واچ بزرگ‌تر چیست؟ به نظرتان مدل‌های فعلی صفحه نمایش کوچکی دارند؟

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا