سرور مجازی
zoomit

سامسونگ گلکسی S22 را در رنگ Bora Purple رونمایی کرد

به‌گزارش ورج، گلکسی S22 سامسونگ امروز با رنگ بنفش جدیدی معرفی شد که رسماً «Bora Purple» نام دارد. همان‌طور‌که در بیانیه‌ی مطبوعاتی این شرکت اشاره شده، Bora کلمه‌ای کره‌ای برای رنگ «بنفش» است. این گوشی در ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) با همان قیمت گلکسی اس ۲۲ اصلی، یعنی ۷۹۹٫۹۹ دلار، فروخته می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس سامسونگ [به‌همراه بررسی ویدیویی]

گفتنی است که مدل پایه‌ی اس ۲۲ از زمان عرضه‌ی سری در رنگی بسیار مشابه دردسترس بوده است که شرکت آن را «بنفش» می‌نامد؛ اما این رنگ قبلی بسیار روشن‌تر و نزدیک به صورتی و همچنین دو رنگ با جزئیات طلایی روی برآمدگی دوربین و اطراف فریم گوشی بود.

بنفش جدید کاملاً یکنواخت است و در قسمت پشتی، برآمدگی دوربین و فریم گوشی تقریباً یک رنگ است. در اطلاعیه‌ی سامسونگ، گفته شده است که دستگا‌ه‌های بیشتری با این طرح رنگی تا اواخر سال دردسترس خواهند بود.

سونیا چانگ از سامسونگ می‌گوید: «ما هیجان‌زده هستیم که Bora Purple را ابتدا برای S22 و نیز دستگاه‌های گلکسی جدید در اواخر سال جاری معرفی کنیم. با فروش رنگ جدید در ۱۰ آگوست و هم‌زمان با رویداد معرفی Unpacked بعدی سامسونگ، شاید زودتر نگاهی اجمالی به دستگاه‌های آینده بیندازیم.»

درحالی‌که رنگ بنفش قبلی فقط برای خرید مستقیم از سامسونگ دردسترس بود، رنگ بنفش جدید را علاوه‌بر فروشگاه آنلاین خود شرکت، فروشندگان مختلفی دردسترس قرار می‌دهند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا