سرور مجازی
zoomit

LeBest X14 پرو مکس با ظاهری شبیه آیفون، نمایشگر ثانویه پشتی و قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

برند چینی LeBest، تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت‌، محصول جدیدی به نام X14 پرو مکس معرفی کرده است که در طراحی آن به‌وضوح از اِلِمان‌های ظاهری آيفون استفاده شده است. از سال‌ها قبل شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های اندرویدی به استفاده از طراحی‌های اپل متهم می‌شوند. اکنون LeBest X14 Pro Max با قیمت ۱۵۰ دلار، جدیدترین محصولی است که با تقلید از سبک گوشی‌های هوشمند اپل روانه‌‌ی بازار می‌شود. حتی نام این محصول اشاره‌ای آشکار به آیفون ۱۴ پرومکس دارد؛ دستگاهی که هنوز حتی معرفی نشده است.

گوشی LeBest X14 Pro Max

انتشار چند رندر و طرح مفهومی از نسل بعدی آیفون‌های اپل کافی بود تا LeBest با بهره‌گرفتن از این طراحی‌ها، محصول جدیدی تولید کند. به‌نوشته‌ی MacRumors، گوشی X14 پرو مکس LeBest از دوربین پشتی سه‌گانه بهره می‌برد که ظاهر آن دقیقاً شبیه دوربین پشتی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۳ پرو است. حتی محل قرارگیری دوربین‌ها دقیقاً مشابه گوشی‌های اپل است و فلش LED نیز در بالای دوربین سمت راست قرار دارد.

علاوه‌براین، بریدگی دیگری در جزیره‌ی دوربین پشتی این دستگاه دیده می‌شود که تداعی‌کننده‌ی حسگر LiDAR آیفون است. این محصول درست مثل آيفون ۱۱ پرو و ۱۲ پرو و ۱۳ پرو از قاب فلزی ضدزنگ و پشت شیشه‌ای مات بهره می‌برد. LeBest X14 پرو مکس در رنگ‌بندی‌هایی تولید شده است که متعکس‌کننده‌ی آیفون ۱۳ پرو هستند. این شرکت حتی از تصویر زمینه‌ی کاملاً شبیه به آیفون ۱۳ پرو برای گوشی خود استفاده کرده است.

LeBest X14 پرو مکس تفاوت‌هایی با آیفون دارد و به‌عنوان مثال نمایشگری ثانویه کنار سیستم دوربین اصلی آن تعبیه شده است. علاوه‌براین، دوربین سلفی‌اش در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات و حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

گوشی LeBest X14 Pro Max

مقاله‌ی مرتبط:

  • ظاهراً گوشی‌های آینده نوکیا بدون لنز‌های زایس راهی بازار می‌شوند
  • آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس احتمالاً با رم سریع‌تر از مدل‌های قبلی عرضه می‌شوند

گوشی هوشمند X14 Pro Max به‌عنوان دستگاهی مقرون‌به‌صرفه، مشخصات سخت‌افزاری بسیار ضعیف‌تری از آیفون‌‌های جدید اپل دارد. این محصول از نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گفتنی است این دستگاه به‌جای استفاده از خدمات موبایلی گوگل، از خدمات موبایل هواوی به‌عنوان جایگزین استفاده می‌کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا