سرور مجازی
zoomit

تبلت ردمی پد با تراشه Helio G99 و نمایشگر ۱۰٫۶ اینچی LCD در هند معرفی شد

ردمی پد (Redmi Pad) از صفحه‌نمایش ۱۰٫۶ اینچی LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این تبلت به چهار بلندگو مجهز شده است که از فناوری دالبی‌اتموس نیز پشتیبانی می‌کنند. قلب تپنده‌ی Redmi Pad تراشه‌ی Helio G99 مدیاتک است و مشتریان می‌توانند براساس نیاز خود یکی از مدل‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی را با ۳ یا ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم تهیه کنند.

ردمی پد

به‌گزارش GSMArena، ردمی پد از دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌توان با آن با کیفیت 1080p و سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کرد. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی است و از میدان دید ۱۰۵ درجه و ویژگی FocusFrame بهره می‌برد؛ قابلیتی که حرکت شما را هنگام تماس‌های ویدئویی ردیابی می‌کند تا همیشه در صحنه‌ی تماس باقی بمانید.

شیائومی برای تأمین انرژی لازم به‌منظور کار با ردمی پد از باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات استفاده کرده است. تبلت یادشده به‌طور‌پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود. شیائومی اعلام کرده است این محصول دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد و پشتیبانی نرم‌افزاری آن نیز تا سه سال تضمین شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی احتمالاً ردمی نوت 12 پرو پلاس را با شارژ سریع ۲۱۰ وات تولید می‌کند
  • ویدیو جعبه‌گشایی ردمی پد پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

ردمی پد

ردمی پد از ۵ اکتبر (۱۳ مهر ۱۴۰۱) ازطریق فروشگاه آنلاین رسمی این شرکت و سایر خرده‌فروشی‌های بزرگ هند در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و سبز دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. قیمت مدل پایه‌ی این محصول مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۳ گیگابایت حافظه‌‌ی رم در بازار هند ۱۶۰ دلار است. مدل مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم این تبلت با قیمت ۱۸۴ دلار و مدل مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم آن با قیمت ۲۰۸ دلار فروخته خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا