سرور مجازی
فضای مجازی

شلیک پلیس به مار حلقه زده به دور گردن صاحبش

در صحنه ای که به عنوان یک صحنه هولناک توصیف شده پلیس فاگلسویل در پنسیلوانیای آمریکا به مار ۱۵ فوتی‌ای که به دور گردن صاحبش حلقه زده بود شلیک کرد. بنا به گزارش گاردین، دو مامور پلیس پس از دریافت تماسی مبنی بر وقوع این حادثه در خانه قربانی حضور یافتند. آن‌ها پس از ورود به داخل خانه، قربانی ۲۸ ساله را در حالی که دچار حمله قلبی شده بود و مار به دور گردنش پیچیده بود پیدا کردند.

ستوان “پیتر نیکچِر “از اداره پلیس مکیونگی در این باره به گاردین گفت: «افسران پلیس ما پس از دریافت این گزارش وارد عمل شدند و توسط اعضای خانواده به سمت قربانی ۲۸ ساله که نیمی از بدنش در اتاق خواب و نیمی دیگر در راهرو بود هدایت شدند. مار در آن نقطه هنوز در حال حلقه زدن به دور گردن قربانی بود.»


بیشتر بخوانید

  • پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

ماموران بی درنگ به سر مار که از قربانی دور بود شلیک کردند. ستوان نیکچر افزود: «یکی از افسران پلیس ما در عرض چند ثانیه تصمیم می‌گیرد که به سر مار شلیک کند. خوشبختانه سر مار در یک لحظه از قربانی فاصله گرفت و افسر ما موفق شد با شلیک به سر این خزنده آن را از قربانی جدا کند. مار پس از شلیک به سرش زخمی شد و قربانی را رها کرد.»

ستوان نیکچر به ABC نیوز گفت: «اینطور نبود که مار مرده باشد. فقط زخمی شد و قربانی را رها کرد. افسران کار درست را انجام دادند. آن‌ها مجبور شدند در آن لحظه چنین تصمیمی بگیرند. یکی از افسران این صحنه را به عنوان صحنه‌ای از یک فیلم ترسناک توصیف کرد و این احتمالا مناسب‌ترین توصیف برای آن بود.» همسایگان می‌گویند که چندین بار تعدادی مار را در پشت پنجره خانه قربانی دیده بودند. تحقیقات در این باره ادامه دارد.

پس از این حادثه قربانی به بیمارستان منتقل و در حال گذراندن روند بهبودی در بیمارستان است.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا