سرور مجازی
zoomit

گلکسی زد فولد ۴ احتمالاً با قیمتی گران‌تر از نسل قبلی این گوشی تاشو عرضه خواهد شد

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال افزایش قیمت‌ محصولات آینده‌ی خود است. در میان گزارش‌هایی که به قیمت گران‌تر گلکسی زد فلیپ ۴ درمقایسه‌با نسل قبلی این محصول اشاره می‌کنند، اکنون اطلاعات جدیدی به‌دست آمده است که نشان می‌دهد گلکسی زد فولد ۴ نیز احتمالاً همین رویه را تکرار خواهد کرد.

درحال‌حاضر، سری گلکسی زد فولد شامل گران‌قیمت‌ترین گوشی‌هایی است که سامسونگ به بازار عرضه می‌کند. بسیاری از افراد امیدوار بودند این شرکت به‌تدریج قیمت گوشی‌های هوشمند تاشو خود را کاهش دهد؛ اما به‌نظر می‌رسد این اتفاق امسال رخ نخواهد داد.

به‌نوشته‌ی SamMobile، فهرست یکی از خُرده‌فروشی‌های اروپا قیمت احتمالی گلکسی زد فولد ۴ را فاش کرده است. براساس اطلاعات این فروشگاه آنلاین، قیمت نسل بعدی گوشی پرچم‌دار تاشو سامسونگ برای مدل ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۱,۸۶۳ و ۱,۸۹۱ یورو خواهد بود. البته گفته می‌شود شاید قیمت نهایی این دو دستگاه به‌ترتیب ۱,۸۴۹ (۱,۸۹۰ دلار) و ۱,۹۹۹ یورو (۲,۰۴۲ دلار) تعیین شود.

اگر این قیمت‌ها واقعی باشند، نشان‌دهنده‌ی افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ یورویی گلکسی زد فولد ۴ درمقایسه‌با مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۳ است. برای یادآوری، این دو نسخه درحال‌حاضر با قیمت ۱,۷۹۹ (۱,۸۴۰ دلار) و ۱,۸۹۹ یورو (۱,۹۴۰ دلار) عرضه می‌شوند. بدین‌ترتیب، می‌توان انتظار داشت نسخه‌ی یک‌ترابایتی نسل بعدی زد فولد با قیمتی بیشتر از ۲,۰۰۰ یورو روانه‌ی بازار شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۴ حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به‌نسل قبل این گوشی خواهد داشت
  • نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ ۴ احتمالاً با امکان انتخاب میان هزار رنگ‌بندی مختلف عرضه خواهد شد

امکان دارد افزایش قیمت تاشو‌های آینده‌ی سامسونگ فقط به بازار اروپا محدود نشود و شاید غول فناوری کره‌ای گلکسی زد فولد ۴ را در بازارهای دیگر نیز با قیمت بیشتری بفروشد. به‌نظر می‌رسد این شرکت احساس می‌کند افزایش جزئی قیمت‌ها در سال جاری تأثیر زیادی بر میزان فروش این محصول نخواهد گذاشت. سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند تاشو روانه‌ی بازار کرده است و مطمئناً کاهش قیمت برای گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ نقش بسیار مهمی در دستیابی به این رکورد ایفا کرده است.

با‌‌توجه‌‌به اینکه گوشی های تاشو درحال‌حاضر نفوذ بسیاری در بازارها کرده‌اند، شاید مشتریان این نوع محصولات مشکلی با پرداخت مبلغ بیشتر نداشته باشند. گزارش‌های قبل درباره‌ی افزایش قیمت این گوشی‌ها حاکی از آن است که مدل جدید گلکسی واچ ۵ نیز با برچسب قیمتی گران‌تر از واچ ۴ عرضه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا