سرور مجازی
zoomit

تصویر منتشرشده از نمایشگر Mate 50 و 50 پرو، وجود صفحه‌نمایش حفره‌دار و خمیده را تأیید می‌کند

به‌گزارش huaweicentral، با توجه به تصویری که از محافظ صفحه‌نمایش میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو توسط DigitalChatStation منتشر شده، Mate 50 صفحه‌نمایش حفره‌دار و میت ۵۰ پرو ناچی با لبه‌های خمیده خواهد داشت.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، میت ۵۰ پرو نسبت به میت ۵۰ فضای چپ و راست بیشتری دارد. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده بهره‌مندی میت ۵۰ به صفحه‌نمایش تخت باشد.

افزون‌براین، ناچ عریض است و شبیه به سری میت ۲۰ هواوی توسعه می‌یابد. گزارش‌های قبلی نشان داد که هواوی چهره‌ی جدید برای این پرچم‌دار آماده کرده و بدین‌ترتیب میت ۵۰ پرو اولین گوشی‌ای است که از سبک جدید بهره می‌برد.

همچنین جالب است که ببینیم چرا هواوی ناچ را که پس از عرضه‌ی گوشی‌های میت ۳۰ حذف شده بود، بازگردانده است. درهمین‌حال، طراحی خط تولید میت ۴۰ نیز به‌خصوص برای مدل‌های میت ۴۰ پرو مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفت.

طبق گزارش‌ها، سری میت ۵۰ هواوی بیشتر بخش دوربین را هدف قرار داده و ویژگی‌های عکاسی بهبودیافته‌ای خواهد داشت. هواوی اعلام کرده که XMAGE برند بعدی فناوری دوربین موبایل است و در دستگاه‌های پرچم‌دار آینده استفاده خواهد شد و ازآنجاکه لایکا با شیائومی همکاری می‌کند، می‌توان پیش‌بینی کرد که سری میت ۵۰ با دوربین XMAGE عرضه می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی Mate 50 Pro با تمرکز روی قابلیت‌های کاربردی دوربین عرضه خواهد شد

درحال‌حاضر هواوی جزئیات زیادی درباره‌ی این پرچم‌دارش اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌شود که در رویداد معرفی HarmonyOS 3.0 اطلاعیه‌ای ارائه شود. براساس شایعات، رویداد معرفی آن تا پایان آگوست ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا