سرور مجازی
فضای مجازی

سوراخ بزرگ استخر روباز، شناگر را بلعید + فیلم

یک مرد جوان پس از آنکه به داخل سوراخ بزرگ ایجاد شده در کف استخر روباز کشیده شد جانش را از دست داد. جسد قربانی ۳۰ ساله که هویتش اعلام نشده در انتهای تونل ۴۹ پایی (۱۵ متری) زیر استخر پیدا شد. این اتفاق در منطقه ” کارمی یوسف ” واقع در مرکز فلسطین اشغالی رخ داد.

بنا به گزارش دیلی میل، امدادگران در یک عملیات جست و جو و نجات که به مدت ۴ ساعت به طول انجامید موفق به پیدا کردن جنازه قربانی شدند. یک مرد ۳۴ ساله نیز دچار حادثه شده بود که در آخریم لحظه توانست با صعود از گودال با خوش شانسی از این حادثه جان سالم به در ببرد. او در این حادثه تنها دچار جراحت سطحی شد.


بیشتر بخوانید

  • کلاه ایمنی، جان موتورسوار را از مرگ حتمی نجات داد + فیلم

در ویدئویی که از لحظه وقوع حادثه تهیه شده است مشاهده می‌شود با ایجاد ناگهانی سوراخ بزرگ توسط آب استخر به داخل گودال مکیده شده و دو شناگر در وضعیت خطرناکی قرار می‌گیرند. با این حال یکی از آن‌ها در آخرین لحظه موفق به خروج از گودال می‌شود. در لحظه وقوع حادثه دست کم ۵۰ نفر در اطراف استخر نظاره گر این صحنه بودند.

ویدئوی منتشر شده نشان می‌هد تعدادی از قایق‌های بادی نیز به داخل سوراخ کشیده می‌شود. در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو امداگران در حال انجام عملیات جست و جو دیده می‌شوند. پلیس فلسطین اشغالی از بررسی مرگ این شناگر و اینکه آیا این استخر با دریافت مجوز قانونی فعالیت می‌کرد خبر داده است.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا