سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین (۱۲ مهر ۱۴۰۲)

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین (۱۲ مهر ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت دوج کوین (DOGE) از یک خط روند نزولی بلندمدت خارج شد، اما نتوانست روند صعودی خود را حفظ کند. از زمان کاهش مومنتوم (سرعت و قدرت حرکت)، قیمت این میم کوین در داخل یک الگوی مثلث نزولی در نوسان است.

در تاریخ ۲ اکتبر، دوج کوین یک کندل نزولی را ثبت کرد. در این نوع کندل، کل افزایش قیمت در روزهای قبل از بین می‌رود. در حال حاضر دوج کوین کمی بالاتر از ناحیه حمایتی ۰.۰۶۰ دلار معامله می‌شود.

dogecoin-price-breakdown-whats-next-
نمودار روزانه قیمت دوج کوین.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به زیر سطح ۵۰ کاهش یافته (دایره قرمز) و انتظار می‌رود که کاهش بیشتری را در پیش ‌رو داشته باشد. این موارد را می‌توان به عنوان نشانه‌هایی از یک روند نزولی برای دوج کوین در نظر گرفت. با این حال، توجه به این نکته مهم است که خط روند حمایتی صعودی در شاخص RSI هنوز دست نخورده باقی مانده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

بر خلاف بازه زمانی روزانه که روند خاصی را مشخص نمی‌کند، در بازه شش ساعته چشم‌انداز دوج کوین نزولی است. دو دلیل اصلی برای این چشم‌انداز نزولی وجود دارد. اول، دوج کوین در داخل یک مثلث نزولی معامله می‌شود.

این مثلث یک الگوی نزولی در نظر گرفته می‌شود، به این معنی که در بیشتر اوقات، کاهش قیمت را به همراه دارد. دوم، حرکت رو به بالای قیمت در داخل الگوی مثلث شبیه به یک الگوی اصلاحی A-B-C (خطوط سیاه) است.

اگر دوج کوین ناحیه حمایتی کف الگوی مثلث را بشکند و در زیر آن تثبیت شود، احتمالاً باید منتظر کاهش ۱۵ درصدی قیمت و رسیدن به ناحیه ۰.۰۵۲ دلار باشیم. این هدف قیمتی با مشخص کردن ارتفاع الگوی مثلث و سپس، اضافه کردن آن به نقطه خروج از الگو، به دست آمده است.

dogecoin-price
نمودار شش ساعته قیمت دوج کوین.

اما در صورت بریک آوت قیمت از این الگو، دوج کوین می‌تواند با رشد ۸ درصدی و رسیدن به مقاومت ۰.۰۶۷ دلار، یک روند صعودی جدید را تجربه کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا