سرور مجازی
فضای مجازی

نقاشی که می‌تواند پشت سرش هم نقاشی بکشد + فیلم

شکی نیست که کشور هند دارای استعداد‌های فراوانی است و هرزگاهی افراد با مهارت‌های شگفت انگیز عجیب خود بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در حالی که افراد زیادی را دیده اید که با هر دو دست خود نقاشی می‌کنند یک شهروند منحصر به فرد هندوستانی یک قدم فراتر رفته است.

در ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود این مرد را نشان می‌دهد که روی تخته سیاه و بدون آنکه حتی به آن نگاه کند نقاشی می‌کشد. در این ویدئو این مرد نقاش با هر دو دست خود بدون آنکه حتی یکبار به عقب برگردد نقاشی‌های جالبی را روی تخته سیاه که در پشت سرش قرار دارد می‌کشد. این مرد که هویتش مشخص نشده ابتدا تصویری کلی از نقاشی مورد نظر خود کشیده و سپس به تکمیل جزئیات آن می‌پردازد. با این حال برخی مدعی شده اند که او حین نقاشی به آینه‌ای که در مقابلش قرار داده شده نگاه می‌کند.


بیشتر بخوانید

  • پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون بیننده داشته است. بسیاری از کاربران استعداد و توانایی این مرد را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «هنرمند بزرگ، من تحت تاثیر قرار گرفتم و حرفی برای گفتن ندارم.» کاربر دیگر نوشت: «هماهنگی شگفت انگیز دو دست با قدرت تخیل بسیار بالا.»

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا