سرور مجازی
فضای مجازی

ناسا قصد دارد ماهواره‌ها را به شکارچیانی برای بیگانگان تبدیل کند

ناسا به دنبال تغییر کاربری ماهواره‌هایی است که در حال حاضر در فضا هستند. این آژانس فضایی قصد دارد از طریق این ماهواره‌ها، بیگانگان فضایی را شکار کند.

به گزارش telegraph.co.uk، ماه گذشته، آژانس فضایی آمریکا اعلام کرد که یک تحقیق هشت ماهه برای بررسی مشاهدات ناشناخته بشقاب پرنده را آغاز کرده است. این تحقیق توسط دکتر توماس زوربوخن، از اداره ماموریت علمی ناسا، هدایت و بررسی شود که آیا ماهواره‌های موجود در فضا می‌توانند در مورد پدیده‌های هوایی عجیب، تغییر کاربری بدهند یا خیر، آغاز شده است.

ماهواره

بیل نلسون، یکی از مدیران ناسا، به خبرنگاران می‌گوید که تمام اسناد طبقه بندی شده مربوط به بشقاب پرنده‌ها را خوانده و متقاعد شده است که هیچ کس نمی‌داند آن‌ها چه چیزی هستند. همچنین نلسون در پاسخ به این سوال که چرا ناسا پرداحت به چنین موضوعی را آغاز کرده است، گفت که یکی از وظایف آژانس فضایی بررسی حیات در خارج از زمین است. او در ادامه سخنان خود گفت: به یاد داشته باشید که یکی از مأموریت‌های ما بررسی وجود حیات است و به همین دلیل ما در حال حفاری‌هایی در مریخ هستیم.

سال گذشته، ستوان الکس دیتریش، خلبان نیروی دریایی آمریکا، برای اولین بار در مسان عموم حضور یافت تا بگوید، چگونه چندین بشقاب پرنده را هنگام استقرار در سواحل جنوب کالیفرنیا در ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز در سال ۲۰۰۴ مشاهده کرده است. او در صحبت‌های خود گفت: اشیاء در فضا با سرعتی غیر قابل تصور حرکت می‌کردند. به طوریکه اشیاء در حادثه‌ای که توسط دوربین مادون قرمز و رادار ثبت شد، فاصله ۸۰هزار فوتی را در کمتر از یک ثانیه طی و ده‌ها مایل در ثانیه حرکت کردند.

ناسا

بر اساس گزارش ها، Cmdr David Fravor که در ناو یو اس اس نیمیتز نیز مستقر بود، با یکی از اجسام مستطیلی که طول آن ۴۰حدود فوت بود، برخورد کرد. این جسم مستطیلی پس از برخورد ناگهانی ناپدید شد، اما چند ثانیه بعد از طریق رادار کشتی در فاصله ۶۰ مایلی آن‌ها کشف شد. نلسون می‌گوید: با دو خلبان صحبت و داستان آن‌ها را باور کرده است. او امیدوار است این رویداد ناشی از وجود بیگانگان نباشد؛ زیرا اگر اینطور باشد، آن‌ها دارای یک فناوری پیشرفته هستند.

در ژوئن گذشته، گروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناس پنتاگون گزارشی درباره ۱۴۴ حادثه بشقاب پرنده در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱ منتشر کرد که بسیاری از آن‌ها توسط خلبان‌های نظامی مشاهده شدند. از این رو با وجود اینکه محققان به این نتیجه رسیدند که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه وجود اشیا در فضا توسط دشمنان بیگانه پرتاب شده است، وجود ندارد و اکثر این یافته‌ها غیر قابل توضیح هستند.


بیشتر بخوانید

  • حیات بیگانگان تکامل یافته مانند انسان در دوردست‌های کیهان

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا