سرور مجازی
zoomit

تصاویر رندر گوشی TCL 205 اندروید ۱۱ گو ادیشن منتشر شد

انتظار می‌رفت تی‌سی‌ال در ماه اکتبر گوشی ارزان‌قیمت جدیدی با نام TCL 205 را در اسپانیا عرضه کند. بااین‌حال از این گوشی رونمایی نشد و تنها شاهد جزئیات اندکی از آن بودیم. در اوایل نوامبر شایعاتی مطرح شد که از احتمال عرضه‌ی آن در این ماه خبر می‌داد. اکنون افشاگر مشهور ایوان بلس تصاویر باکیفیتی از رندر‌های گوشی بعدی این شرکت منتشر کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، TCL 205 از یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای و طراحی امروزی بهره خواهد برد. در بخش جلوی دستگاه سعی شده که حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش باریک باشند اما حاشیه پایینی آن قطورتر است. در پشت دستگاه دوربین دوگانه با چینش عمودی دیده می‌شود که همراه با فلاش LED درون یک ماژول مستطیل‌شکل جای گرفته است.

در رندر‌های منتشرشده، لوگوی TCL در پشت و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست گوشی قرار دارند. از جزئیات دیگری که از این تصاویر قابل برداشت هستند می‌توان به قرارگیری سینی سیم‌کارت در سمت چپ و درگاه شارژ در لبه پایین که البته USB Type-C یا micro-USB بودن آن قابل شناسایی نیست، اشاره کرد.

اگرچه این گوشی هنوز عرضه نشده است، تیزر‌های تبلیغاتی صفحه‌نمایش ۶٫۲۲ اینچی با وضوح +HD آن‌را آشکار کرده‌اند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی مجهز به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای همراه با ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی باشد. این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد و نسخه سبک شده اندروید ۱۱ منسوب به گو ادیشن (Go Edition) را اجرا خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا