سرور مجازی
zoomit

اولین تبلت ردمی احتمالاً با نام ردمی پد 5G و با شارژ ۶۷ به‌زودی معرفی خواهد شد

شایعات نشان می‌دهد شیائومی در حال‌ کار روی اولین تبلت از سری ردمی است. هنوز نام رسمی این دستگاه را نمی‌دانیم؛ اما در برخی از گزارش‌ها از Redmi Pad 5G برای اشاره به آن استفاده می‌شود؛ زیرا این نام اولین‌بار در نظرسنجی MIUI 13 در ماه می سال‌ جاری دیده شد. طبق گزارش‌ها، تبلت ردمی در اوایل ماه جاری گواهی 3C را نیز دریافت کرده است. اکنون تصویری از این محصول در دنیای واقعی منتشر شده است.

تصویر فاش‌شده از ردمی پد 5G جزئیات زیادی از آن ارائه نمی‌دهد. ظاهراً شاسی این دستگاه فلزی خواهد بود و از دوربین تکی در بدنه‌ی پشتی بهره خواهد برد. به‌نظر می‌رسد این تبلت با شماره‌مدل 22081281AC عرضه خواهد شد؛ مدلی که در ماه ژوئن در فهرست وب‌سایت‌های 3C و CMIIT نیز دیده شده بود.

گواهی CMIIT نشان می‌دهد ردمی پد 5G از وای‌فای 802.11ac پشتیبانی خواهد کرد. فهرست 3C نیز حاکی از آن است این محصول با شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه خواهد شد؛ البته هنوز نمی‌دانیم این تبلت در زمان معرفی با نام Redmi Pad 5g فروخته خواهد شد یا خیر.

تبلت ردمی پد 5G

مقاله‌ی مرتبط:

  • تماشا کنید: تست مقاومت شیائومی 12S اولترا
  • شیائومی درحال کار روی MIUI 14 است و احتمالاً آن را در ۲۵ مرداد معرفی خواهد کرد

به‌گزارش Gizmochina، ردمی پد 5G احتمالاً به یکی از تراشه‌های میان‌رده‌ی مدیاتک مجهز خواهد شد. علاوه‌براین، شاید در آینده مدل پرو این محصول نیز با تراشه‌ی قدرتمندتر وارد بازار شود. طبق گزارش‌های موجود، این تبلت به‌طورپیش‌فرض با پوسته‌ی سفارشی MIUI Lite عرضه خواهد شد؛ رابط کاربری سبکی که برای دستگاه‌ها ارزان‌قیمت توسعه داده شده است.

در برخی دیگر از گزاش‌ها، اشاره شده است که شیائومی مشغول کار روی چهار تبلت جدید برای بازار چین است. انتظار می‌رود 22081281AC (شماره‌مدل کوتاه L81A) با نام ردمی تب 5G معرفی شود. شماره‌‌مدل کوتاه‌شده‌ی سه‌ تبلت دیگر این شرکت L81 و L82 و L83 است. گفته می‌شود این شماره‌مدل‌ها به‌ترتیب به شیائومی پد ۶ و شیائومی پد ۶ پرو و شیائومی پد ۶ پرو 5G مربوط خواهد بود. انتظار می‌رود ردمی پد 5G به‌زودی در بازار هند معرفی شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا