سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

محبوب‌ترین برندهای ایرانی توییتر فارسی کدام شرکت‌ها هستند؟

«زلکا» پلتفرم رصد شبکه‌های اجتماعی، با اعلام اینکه فیروزشاپ محبوب‌ترین برند در میان کسب‌وکارهای ایرانی در تابستان ۱۴۰۰ بوده به بیشترین بازدید و لایکی که برندهای ایرانی در توییتر فارسی دست پیدا کردند پرداخته است.

در گزارش زلکا فیروزشاپ ۵۳ درصد محبوبیت را در بین کاربران دارد و پس از برند روم به دیوار در بین کاربران محبوب است. برند ژیوان و بیک و کبریت توکلی در سایر رتبه‌ها قرار دارند و برندهایی چون پونیشا و کرست و دیجی کالا نیز در این لیست قرار دارند. نکته جالب قرار گرفتن سفارت ژاپن در بین این برندها است که احتمالا به خاطر اهدای واکسن‌های کرونا به ایران در بین اهالی توییتر فارسی هوادار پیدا کرده است.

بر اساس این بررسی، برند فیروزشاپ در توییتر فارسی دربین جامعه توییتری از محبوبیت بالایی برخوردار است. تابستان امسال ۳ توییت فیروزشاپ در بین ۱۰۰ توییت پرلایک توییتر فارسی قرار گرفت. فیروزشاپ در مجموع با ۹۳ توییت در این بازه زمانی بیش از ۸ میلیون بازدید داشته و توانسته ۴۷ درصد نیز میزان مخاطبین خود را افزایش دهد.

تولد فیروز شاپ در اوج کرونا

«مهدی صادقی»، مدیر ارشد فیروزشاپ درباره شروع به کار فیروزشاپ آنلاین با بیان اینکه ایده‌ اولیه آن در اسفند ۱۳۹۸ و با شیوع ویروس کرونا شکل گرفت، گفت: «تامین و توزیع محصولات ضدعفونی کننده به صورت آنلاین از اهداف اصلی این پروژه بود و راه اندازی این بخش در مدت زمانی بسیار کوتاه انجام شد.»

صادقی با تاکید بر اینکه برای اطمینان از بهترین روند توزیع و ارسال در روزهای نخست به صورت آزمایشی در محدوده قزوین یعنی نزدیک‌ترین محل به کارخانه فیروز فعالیت خود را آغاز کردیم، گفت: «پس از بررسی دقیق شرایط، گام بلند‌تری برداشته و در کلان‌شهر تهران شروع به تأمین و توزیع محصول کردیم.»

به گفته او این موضوع درست زمانی بود که کشور با بحران کمبود کالاهای پیشگیری و مقابله با کرونا روبرو شده بود.

ارسال محصول از قزوین تا همه نقاط ایران

صادقی با تاکید بر اینکه فیروزشاپ با تزریق پک‌های مراقبتی و بهداشتی در بازار که شامل محلول ضدعفونی‌کننده، ژل پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده، ماسک سه‌لایه و دیگر اقلام بهداشتی بودند، فعالیت خود را ادامه داد، گفت: «با توجه به شرایط آن روز از التهاب بازار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده کاسته و به دلیل قیمت منصفانه، امکان دسترسی عادلانه‌ مصرف‌کنندگان واقعی به این اقلام را فراهم کردیم.»

او در ادامه گفت: «در گام بعد با گسترش سبد خرید مصرف‌کنندگان، دسته‌بندی‌های دیگری از محصولات فیروز را به کالاهای موجود خود اضافه کردیم. اما آنچه همواره هدف ما بوده است این است که مرزهای جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی نتواند مرزی بین مصرف‌کنندگان و اقلام مورد نیازشان ایجاد کند. از همین رو امروز فیروزشاپ امکان ارسال سفارش به همه‌ استان‌های ایران و صعب‌العبورترین مناطق را برای مصرف‌کنندگان مهیا کرده است.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا