سرور مجازی
تکنولوژی

اینستاگرام از نقشه جدیدی برای پیدا کردن کسب‌و‌کارهای اطراف کاربران رونمایی کرد

اینستاگرام در جدیدترین به‌روزرسانی خود، یک نقشه قابل‌جستجو و پویا را به کاربران ارائه کرده تا با استفاده از آن، بتوانند مانند «گوگل مپس» کسب‌و‌کارها یا فروشگاه‌های اطراف خود را پیدا کنند. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در استوری جدید خود این قابلیت را معرفی کرده که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

تا قبل از این به‌روزرسانی، کاربران اینستاگرام از طریق پست‌ها و موقعیت‌مکانی آن‌ها به نقشه دسترسی داشتند اما اکنون می‌توانند نقشه را به‌طور کامل جستجو کنند و حتی گزینه‌هایی برای فیلتر کردن فروشگاه‌های موردنظر خود داشته باشند. همچنین با انتخاب یک کسب‌وکار، می‌توان پست‌ها و استوری‌های مربوط به آن را تماشا کرد.

این قابلیت برای تمام کاربران اینستاگرام فعال شده و پس از دریافت به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن، می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

زاکربرگ در استوری خود درباره این قابلیت نوشت:

نوشته های مشابه

«ما امروز یک نقشه قابل جستجو جدید در اینستاگرام معرفی می‌کنیم. اکنون می‌توانید کسب‌و‌کارهای محلی محبوب نزدیک خود را کشف کنید و بر اساس دسته‌بندی، آن‌ها را فیلتر کنید.»

دسترسی به نقشه اینستاگرام

برای دسترسی به نقشه اینستاگرام چندین راه وجود دارد. با انتخاب موقعیت‌مکانی ثبت شده روی پست‌ها یا استوری‌ها می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، می‌توانید مکان موردنظر خود را در اپلیکیشن جستجو کنید و سپس با انتخاب نتیجه‌ها، به مکان آن کسب‌و‌کار روی نقشه هدایت خواهید شد. همچنین هنگام جستجوی برخی هشتگ‌های خاص، مکان‌های مرتبط آن‌ها را روی نقشه می‌توان پیدا کرد.

پس از جستجوی یک منطقه در نقشه اینستاگرام، می‌توان از فیلترها برای محدود کردن نتایج استفاده کرد تا به عنوان مثال فقط رستوران‌ها، پارک‌ها یا مکان‌های دیگر نمایش داده شوند. همچنین اگر قصد دارید یک فروشگاه را بعدا امتحان کنید، می‌توان آن‌ها را ذخیره کرد.

اینستاگرام در ماه‌های اخیر از قابلیت‌های جدیدی برای کسب‌وکارها و سازندگان محتوا رونمایی کرده است. علاوه بر مارکت‌پلیس اختصاصی برای تعامل برندها و سازندگان محتوا، ویژگی‌های دیگری مانند انتشار پست‌ها و ریلز اختصاصی برای مشترکین در دسترس سازندگان محتوا قرار گرفته بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا