سرور مجازی
تکنولوژی

فراخوان لوگو مرکز نوآوری گلرنگ «با هم خلاق‌تریم»

گروه صنعتی گلرنگ با اتکاء به تلاش‌های بخش خصوصی در سال ۱۳۵۰ توسط استاد فقید حاج محمد کریم فضلی بنا نهاده شده است، سپس با بهره‌مندی از روحیه‌ی کارآفرینی و با هدف ارتقاء سبک زندگی خانواده، کسب‌وکار خود را گسترش داده تا امروز که موفق به ایجاد بیش از ۱۰۰ برند فعال و بیش از ۱۲۰ شرکت فعال در حوزه‌های تولید، بازرگانی و خدمات شده‌است.

 نگرش حاکم بر این گروه بر گرفته از اندیشه های والای بنیانگذار مجموعه همواره اشتغال زایی،‌ توجه به علم و دانش، پیشرفت و توسعه و گسترش نام ایران و ایرانی بوده است، نگرشی که امروزه در جای جای فعالیت های این گروه ثبت و حکاکی شده است.

کسب و کار های این مجموعه حوزه‌های متنوعی را شامل می‌شود؛ حوزه‌هایی چون:

صنایع شوینده و بهداشتی، صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع سلولزی، توزیع و فروش، صنایع آرایشی و زیبایی، ساختمان، چاپ و بسته‌بندی، خدمات بیمه، حمل و نقل سراسری، تولید مواد شیمیایی پلاستیک و پلیمر، خدمات آموزشی، فناوری اطلاعات و غیره.

نوشته های مشابه

در حال حاضر در این گروه صنعتی بیش از ۴۵۰۰۰ نفر همکار شاغل می باشند. گروه صنعتی گلرنگ در سالیان متمادی فعالیت خود موفق به خلق ده‌ها برند مشهور در صنایع گوناگون فعال در عرصه‌های مختلف اقتصادی شده‌است. تقریبا تمامی ایرانیان و بخشی از مصرف‌کنندگان منطقه‌ای و بین‌المللی با بسیاری از برندهای مجموعه آشنا هستند؛ برندهایی چون گلرنگ، اوه، سافتلن، اویلا، فامیلا، اکتیو، بایودنت، بارلی، نانسی، هوم پلاس، مرسی، مریدنت، اکشن، سانتین، کیمبال و … .

ارائه و فروش بیش از یک میلیارد واحد محصول در سال، برخورداری از نرخ رشد بیش از سه برابر متوسط رشد صنعت در طول ٢۰ سال گذشته، تولید بیش از ۱۲۰ گروه محصول (که ۳۵۰۰ نوع کالا را شامل می‌شود)، سرمایه‌گذاری با ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در راستای تجهیز و توسعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، و بسیاری موارد دیگر از جمله توانمندی‌های گروه صنعتی گلرنگ به حساب می‌آید.

در سال های اخیر نیز همگام با تغییرات بنیادین در بازارها و کسب و کارها، این گروه همگام با پیشروترین کسب و کارهای جهان به عصر دیجیتال پای گذاشته و در تلاش است تا با تحول و نوآوری، حرکت خود را در جهت رسیدن به چشم انداز عالی خود و حضور در جمع ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان سرعت ببخشد.

مرکز نوآوری و فناوری‌های نوین گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یکی از ارکان جدیدالتاسیس این گروه با ماموریت سازماندهی، هدایت‌گری و راهبری جریان نوآوری باز در اکوسیستم گروه صنعتی گلرنگ در تلاش است تا با تسهیل تعامل شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های با پتانسیل بالا با گروه صنعتی گلرنگ، نقش موثری در تحقق این هدف ایفا نماید.

حال که با مسئولیت‌ها، دغدغه‌ها، اهداف و افق های دید این گروه صنعتی آشنا شده‌اید، خوشحال خواهیم شد که در زمینه طراحی لوگوی مرکز نوآوری و فناوری های نوین گلرنگ در کنارمان باشید.

اگر طراح هستید و یا طراحانی را می‌شناسید که جایشان در کنار تیم خلاق، حرفه‌ای و نو‌آور این مجموعه خالیست، به مهمانی فراخوان طراحی لوگوی مرکز نوآوری گلرنگ دعوتید.

مهلت مسابقه: تا ۴ مرداد

جایزه: دو سکه تمام بهار آزادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال فایل به سایت مرکز نوآوری و فناوری های نوین گلرنگ مراجعه کنید.

https://b2n.ir/gic.mydtc.ir

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا