سرور مجازی
zoomit

طراحی گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ نسبت به نسل قبلی آن تغییر محسوسی نخواهد داشت

با شروع فصل تابستان، انتظار داریم سامسونگ جزئیات رویداد آنپکد بعدی خود را اعلام کند. تاکنون اطلاعات زیادی در این مورد دردسترس قرار نگرفته است اما به‌تازگی شایعاتی دراین‌مورد مطرح شده است. درحالی‌که خبرهای مختلفی درمورد دستگاه‌های تاشو بعدی این شرکت منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد سامسونگ همچنین درحال‌ آماده‌سازی لوازم‌جانبی جدیدی است که ازجمله می‌توان به گلکسی بادز ۲ پرو اشاره کرد.

به گزارش XDA، رندر سه‌بعدی گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ ایده‌ای کلی از آنچه باید انتظار داشته باشیم ارائه می‌دهد. این رندرها کیفیت بالایی ندارند اما نشان می‌دهد نسل بعدی هدفون بی‌سیم غول فناوری کره‌ای، نسبت به مدل کنونی آن تغییر ظاهری چندانی نخواهد داشت. درواقع برخی جزئیات در طراحی این محصول نسبت به نسخه‌ی قبلی آن تغییر کرده است اما در بیشتر موارد با ظاهری یکسان مواجه هستیم.

مقاله‌ی مرتبط:

  • جدیدترین گزارش درآمد سامسونگ در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ افزایش فروش و سود را نشان می‌دهد
  • رندرهای سه‌بعدی گلکسی واچ ۵ سامسونگ، طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهند

علاوه‌براین گفته می‌شود نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ در سه رنگ عرضه خواهد شد که این رنگ‌بندی با دستگاه‌های تاشو بعدی این شرکت مطابقت خواهند داشت. بدین‌ترتیب گلکسی بادز ۲ پرو چه قابلیت‌های جدیدی ارائه خواهد کرد؟ برخی منابع پیش‌بینی کرده‌اند این محصول عمر باتری بهتری ارائه خواهد داد و علاوه‌براین سیستم حذف‌نویز فعال (ANC) و کیفیت صوتی آن ارتقاء خواهد یافت.

به‌تازگی جزئیات و رندرهای سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ نیز دردسترس قرار گرفته است که دید دقیقی از آن‌چه باید از این ساعت‌ها انتظار داشته باشیم، به‌ ما ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود سامسونگ تا پایان تابستان، رویدادی را برگزار کند که در آن از گوشی‌های تاشو بعدی خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ درکنار لوازم جانبی جدید رونمایی خواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا